Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

استشارات مجانية مع خبيرة التجميل

oriflamist
memo_hussein
prettyrose
نانا ناننا
mitsuki
marooz
Rowayda
أم عبد الله
asd1234
masaboda
ليه لأ
herps zoster
د مروه
monmon mony
مون24
marwa86
د ورده
نوار
cute.girl
ايمان فاروق
nada ma7md
سـآرة
neamamohamed
نادر الحداد
أريف
eldalo3a
شيماء طه
asmaa_amin
hend_dodo
ملكه القانون
غاده احمد شرف
marmar2011
ice_girl
cotton candy
مورى مورى
amonty
سندريلا2011
فرح
lala.mm
مارو
berom
smsma
نهى2
nona84
bembem
هنودة
yamin
نهلة
سارة قدرى فهمى
rojey
بسنت
*الاستاذة ميمى*
سوفي
SHEARY
waleedlion
ايه جبر
habiba_200888
جنات
maro81
جبروت إمرأه
manooo_82
mishmisha
شوق مجنون
دينتكو
smah2
totatota
marwa adel
سمرمر
زهرة الفل
SHADEN
هبه عمارة
crazy girl
emmy
ايمان صلاح عبد المجيد
سارة صلاح الدين
w_m
دنيا محمد
samsam85
MeTo
الملتزمة
MoGa888
اميرة امير
لميا
meero
مامى
ابتسام الجندى
&soso&
heba nasser
AKlove
lolly
rehab76
ice cream
لؤلؤة البحور
sad angel
fatenista
dr sara nasr
rony7abeby
ياسمينا
ديدي
kromba
بسملة الرحمن
اميرة محمود محمد
فرولاية
dina mohamed taha
sandy
donasha
تغريد
YASMEEIN
michael
زمـــزم
monia205
مي _lost
heba_ali
madonaahmad
Doaa Hanafi Mahmoud
بسمه عثمان
mangom75
roya
luccia
sony17
rehamremo
gana
اورفليم الحبيبة
Mayoya
beroanna
uoosha
مونى مونى
shimo 9
rody_md
رشا عبد العزيز
شوشو؟؟
باسنت صابر
علم قلبي
زينب الجلبي
R_Oriflame
سجود
Mannoun
رحاب
ingod
BonBon
اسماء وجيه
mmnnoo
توتو
ساره مدين
ميريام
ملك
دينا عمر
fulla
rania
sunshinewhy
رشا محمد
155 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 9 ... 15, 16, 17  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ice_girl
عضو مميز
عضو مميز
ice_girl

انثى

استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالأحد أغسطس 14, 2011 9:23 pm

marmar2011 كتب:
فى كمان يا قمر البودرة اوريفليم بيوتى علبتها مربع وصغنونة كدة وانا بشرتى فاتحة وحساسه بس بصراحة حلوة وناعمة جدا

بالفعل البودره دي روعه

وماشيه مع وشي و حلوه اوي و ناعمه
bembem
عضو vip
عضو vip
bembem

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالإثنين أغسطس 15, 2011 12:10 am

انا يا جماعة بشرتى دهنية وعاوزة كريم اساس للبشرة الدهنية بس بلاش الاستيك اللى هوا دوال كور عشان جامد ومش بيسيح بسهوله على الوش
غاده احمد شرف
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
غاده احمد شرف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالإثنين أغسطس 15, 2011 3:20 am

فى عندك كريم مات كنترول حلو قوووى نازل فى كتالوج 9 ب49 قبل الخصم صفحه 50 هاتى البورسلين استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 103841
marmar2011
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marmar2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالإثنين أغسطس 15, 2011 3:40 am

ميرسى ليكى يا غادة بس انا مكسله بصراحة اروح لدكتور لانى روحت كتير وكتابولى لوسيونات بس مفيش فايدة اول ما اوقفها ترجع الحاله الى ما كانت عليه يا ريتك لو تقوليلى اسم العلاج اللى انتى اختيه وجزاكى الله كل خير
شيماء طه
عضو مميز
عضو مميز
شيماء طه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالإثنين أغسطس 15, 2011 6:21 am

هاى ياجماعة انا نفسى اكون معاكوا قوى وياريت خبيرة التجميل تفدنى انا عايزة اعرف مدة الصلاحية المكتوبة على البرفان دة صح عشان انا عارفة ان كل لما البرفان تقدم تكون احسن ومدة الصلاحية اللى على باقى المنتجات ممكن استعملها بعد مدة الصلاحية ما تنتهى عشان انا سمعت ان التاريخ بيتقدم يعنى لوالجاجة تنتهى فى 2012 ممكن تكون الى 2014 ياريت تفدينى وكمان انا عايزة اشترى قلم الكحل اللى فى شهر 9 ب 39 واحد وعلية واحد واشيلة لمدة سنة من غير استخدام ممكن يسيح وجزاكى اللى خير وياريت تفدينى بالامانة عشان فى ناس كتير خدعتنى وشكرا
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالإثنين أغسطس 15, 2011 10:05 am

بصي ياشيماء انا مش خبيرة تجميل بس هجاوبك علي الاقدر اجاوب عليه

بالنسبة للبارفانات سيبك من تاريخ الصلاحة حتي لو قعدت عشرين سنة مش هيحصلها حاجة

وانا عن نفسي بحب اجيب بارفانات واشيلها واعتقها لحد ما تقدم جدا واستخدها ريحتها بتكون احلي وبتقوي وبتثبت اكتر

بالنسبة للكحل شيليه في التلاجة عمره ما هيسيح وعادي لو استخدمتيه بعد سنة مش هيحصلو حاجة
eldalo3a
عضو جديد
عضو جديد
eldalo3a

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالإثنين أغسطس 15, 2011 5:23 pm

استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 332753 بالنسبة للبرفان كل ما كان تاريخة قديم احلى بس الكحل ياريت مايكنش تاريخة قديم اوى
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

الاوسمة : وسام الحضور المميز
انثى
العمل/الترفيه : ليدر أوريفلاميه مبتدئة

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالإثنين أغسطس 15, 2011 5:36 pm

شيماء طه كتب:
هاى ياجماعة انا نفسى اكون معاكوا قوى وياريت خبيرة التجميل تفدنى انا عايزة اعرف مدة الصلاحية المكتوبة على البرفان دة صح عشان انا عارفة ان كل لما البرفان تقدم تكون احسن ومدة الصلاحية اللى على باقى المنتجات ممكن استعملها بعد مدة الصلاحية ما تنتهى عشان انا سمعت ان التاريخ بيتقدم يعنى لوالجاجة تنتهى فى 2012 ممكن تكون الى 2014 ياريت تفدينى وكمان انا عايزة اشترى قلم الكحل اللى فى شهر 9 ب 39 واحد وعلية واحد واشيلة لمدة سنة من غير استخدام ممكن يسيح وجزاكى اللى خير وياريت تفدينى بالامانة عشان فى ناس كتير خدعتنى وشكرا

أزيك ياشوشو بالنسبة للبرفان لة صلاحية فعلا بس مش بيبوظ لا هو رحتة بتغير وحسب البرفان نفسة لو نظيف ونسب البرفان والكحل فية كويسة ومن مكان مضمون رحتة هتتقل مش هتتغير ولو برفان عادى أوتقليد هتتغير وكمان خدى بالك ابرفان ميتحطش فالنور دة يحفظ البرفان مدة يعنى بالنسبة للعروسة تفرد البرفنات عالسراحة ولما الناس تبطل تيجى تبارك لها تحط كل برفان فعلبتة ودة يحافظ عليها
بالنسبة لباقى المنتجات الصلاحية بتكون ناقصة3شهور مش سنتين وبهدين خدى بالك فية حجات بتكون سنة من تاريخ فتح العبوة ودى تعرفيها من على العبوة هتلاقى مرسوم عليها برطمان وجواة رقم الرقم دة عدد الشهور اللى المنتج يفضل سليم فيها وبعد كدة المنتج تركبتة هتتغير لأنة بيتفاعل مع الهوى
وعمتا بالنسبة للكريم تحاولى لو الكريم أحجام تاخدى الصغير واللى عبوتة أنبوبة أحسن من البرطمان بس دة لو قدامك أختيار من الاتنين
وبالنسبة للقلم ممكن تشيلية بس لية ممكن تشتركى أنتى وحد فالعرض ولما يخلص جيبى غيرة لأن الاقلام بتغيب أصلا
وأى سؤال أنا موجودة تحت أمرك ونحت أمر البنات كلهم
شيماء طه
عضو مميز
عضو مميز
شيماء طه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالإثنين أغسطس 15, 2011 9:46 pm

شكرا قوووووى لكل اللى رد عليا وانا مبسوطة قوى انى معاكوا وشكرا قوى يا هند جزاكى الله خير Question وكمان شكرا للدلوعة ودةليكى Sleep ومتشكرة قوووووووووى لangel من غير SAD Arrow
وياريتتفيد بعض بتجاربنا من منتجات اوريفليم عشان انا غالبا جربتها كلها وممكن نعمل حاجة حلوة قوى كل كتالوج ينزل نقول لبعض لو سعر اى حاجة معينة حلوة ولا هى ممكن تنزل بعد كدة ارخص ولا لا عشان وياريتاللى تعرف اى عروض تقولها على طول عشان انا مش بنزل الشركةكتير وديما بيكون فى عروض بتنزل فى الشركة ومش بالحق اعرفها وفى حاجات كتير برضة بعرف بيها واول ما اعرفها هقول عليها على طول Twisted Evil
أريف
عضو جديد
عضو جديد
أريف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالجمعة أغسطس 26, 2011 3:29 am

استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 70634 استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 835125 استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 70634
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالجمعة أغسطس 26, 2011 11:37 am

هو في زى البارفانات القديمة كل ميقدم كل ميحلى
bembem
عضو vip
عضو vip
bembem

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالجمعة أغسطس 26, 2011 4:16 pm

ميرسى ليكى يا غادة على ردك ان شاء الله هاجيبه شهر 9
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالسبت أغسطس 27, 2011 12:53 am

العفو ياقمر اي خدمة
neamamohamed
عضو جديد
عضو جديد
neamamohamed

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالثلاثاء سبتمبر 06, 2011 1:30 am

موضع هايل جدااا شكرااا على المجهود المبذول
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالأحد سبتمبر 18, 2011 6:07 am

مدام رشا شكرا على طولة بالك
ممكن تقوليلي في حاجة نازلة الشهر ده او شهر 10 عن علاج للمسام الواسعة او الرؤوس السوداء او اثار حب الشباب ؟؟ علما ان بشرتي حساسة جدا و مختلطة
R_Oriflame
عضو فعال
عضو فعال
R_Oriflame

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 12:43 pm

السلام عليكم . كنت عايزة اعرف بسرعة يا جماعة يا ترى كريم الليل بتاع الايكولاجين ينفع للبشرة الدهنية او المركبة ياريت تفيدونى عشان الحق اقرر اجيبه و للا لا
nada ma7md
عضو vip
عضو vip
nada ma7md

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالأربعاء أكتوبر 19, 2011 3:12 pm

انا محتاجة استفسار عايزة وصفى لتقشير الجلد الميت ولاوساخ من بشرة الوجة وتكون فعالى وانا بشرتى مش دهنية بس حاسة ان ابتدى يظهرلى حبوب عادية صغيرة مش باينة اوى فى الراس والانف عايزة حل بليز ياريت تكون فى حاجة تفدنى وشكرا على الموضوع الرائع دةاستشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 155873
ايمان فاروق
عضو نشيط
عضو نشيط
ايمان فاروق

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالأربعاء أكتوبر 19, 2011 3:25 pm

السلام عليكم
عاوزه مجموعه للبشره الدهنيه والمسام مفتحه لسن 39سنه ويا ريت لو حاجه مناسبه من كتالوج الشهر ده او شهر 11
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالخميس أكتوبر 20, 2011 2:20 am

nada ma7md كتب:
انا محتاجة استفسار عايزة وصفى لتقشير الجلد الميت ولاوساخ من بشرة الوجة وتكون فعالى وانا بشرتى مش دهنية بس حاسة ان ابتدى يظهرلى حبوب عادية صغيرة مش باينة اوى فى الراس والانف عايزة حل بليز ياريت تكون فى حاجة تفدنى وشكرا على الموضوع الرائع دةاستشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 155873

شوفى ياقمر مجموعة البيور حلوة جدا أنا بشرتى عادية بس سعات بيظهرلى حبوب وفالايام دى بستعملها كلها الغسول والتونر والسكرب والماسك بتاعها عادى فأى وفت اللى هو كيسة ومرحلتين دة ممتاز وفالعادى بستعمل غسول العنب ممتاز بجد هيعجبوكى
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالخميس أكتوبر 20, 2011 2:30 am

ايمان فاروق كتب:
السلام عليكم
عاوزه مجموعه للبشره الدهنيه والمسام مفتحه لسن 39سنه ويا ريت لو حاجه مناسبه من كتالوج الشهر ده او شهر 11

ص 39 الجل دة كويس قوى
cute.girl
عضو ملكي
عضو ملكي
cute.girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالخميس أكتوبر 20, 2011 2:41 am

sad angel كتب:
ايمان فاروق كتب:
السلام عليكم

ص 39 الجل دة كويس قوى

هاتيهم الاحسن من شهر 10 بسرعة لان فى 11 نازلين بسعرهم الاصلى

كتالوج 10 ص 63 نازل عرض حاو اوى عليهم ال 2 ب 129 سعر الكتالوج خصم 45 %
ايمان فاروق
عضو نشيط
عضو نشيط
ايمان فاروق

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالخميس أكتوبر 20, 2011 2:37 pm

sad angel كتب:
ايمان فاروق كتب:
السلام عليكم

ص 39 الجل دة كويس قوى
متشكره حبيبتى جد

سؤال تانى معلش
البودره المضغوطه اللى بالكتالوج كود12880دى للبشره الدهنيه تنفع ولا لا
نوار
عضو جديد
عضو جديد
نوار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالجمعة أكتوبر 28, 2011 8:21 am

السلام عليكم
انا عضوه جديده فى اورفليم وجبت بودره اورفليم بيوتى المضغوطه ومحتاره احط تحتها ايه كريم اساس ولا كريم مرطب عادى ؟ كنت بفكر اجيب كريم اساس فيرى مى ومش عارفه هو ينفع مع البودره دى ولا لا؟ وهل هو بيثبت ومبيجيرش ولا ايه ؟ والبودره بيوتى دى حلوه وبتثبت ولا لا؟ وياريت لو حد بيحطها يقولى احطها ازاى معلش طولت عليكم

ارجو الرد السريع شكرااااااااااااااااااااااا
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالجمعة أكتوبر 28, 2011 3:57 pm

نوار كتب:
السلام عليكم
انا عضوه جديده فى اورفليم وجبت بودره اورفليم بيوتى المضغوطه ومحتاره احط تحتها ايه كريم اساس ولا كريم مرطب عادى ؟ كنت بفكر اجيب كريم اساس فيرى مى ومش عارفه هو ينفع مع البودره دى ولا لا؟ وهل هو بيثبت ومبيجيرش ولا ايه ؟ والبودره بيوتى دى حلوه وبتثبت ولا لا؟ وياريت لو حد بيحطها يقولى احطها ازاى معلش طولت عليكم

طب انتى نوع بشرتك ايه ياقمر؟؟؟ لو دهنيه هاتيلها كريم اساس بيوتى مات كنترول وهو نازل بسعر كويس الشهر دا
جبت البودر دى لمرات اخويا بس بتحطها بفرشاه مش باسفنجتها علشان ماتجيرش ونوعا ما كويسه وهى بشرتها دهنيه( بتحط كريم اساس الاول بتاع بيوتى وبعدها بتحط فوقه البودر بالفرشاه )
وكريم اساس فيرى مى كويس بس هى استخدمته مع البودر الدرجه الفاتحه بتاعته جير معاها فمنصحكيش بيه
ويارب اكون افدتك Embarassed
marwa86
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
marwa86

انثى
العمل/الترفيه : عضوه ف اوريفلام

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالجمعة أكتوبر 28, 2011 11:38 pm

استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 835125
مون24
عضو جديد
عضو جديد
مون24

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 1:30 am

السلام عليكم انا عندي مهم وارجو الرد عليه بسرعة
قريبتى استخدمت ماسك معين لتفتيح (مش من الشركة ) عملها بقعة سمرا خفيفة تحت عينيها ده غير ان بشرتها جافة وناشفة جدا
ممكن حد يكون جرب كريم من الشركة ينفع كعلاج وليس مكياج ؟
وهل دايمون كويس لهذه المشكلة ؟؟
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالسبت نوفمبر 05, 2011 6:52 pm

نوار كتب:
السلام عليكم

البودر دى حلوة بس هى خفيفة مينفعش معاها كريم مرطب لازم كريم اساس عشان تبان وكريم فيرمى انا جبت منه درجة البورسيلين طلعت فاتحة اوى هاتى الدرجة التانية منه هيبقى كويس
د مروه
عضو جديد
عضو جديد
د مروه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالجمعة ديسمبر 02, 2011 10:01 pm

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته انا عايزة استشير خبيرة التجميل عن بقع الكلف الناتجة من الحمل و لم تنفع معها اي طريقة و نصحوني في هذا المنتدى الرائع ان منتج كريم نها و ليل اوبتيمالز ايفين اوت حلو للبقع الناتجة من الشمس فهل هذا مفيد ايضا لبقع الكلف؟
herps zoster
عضو جديد
عضو جديد
herps zoster

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالأحد ديسمبر 04, 2011 8:36 am

سلام عليكم عندي مشكلة مزعلاني خالص وانا فرحي قرب اعاني من اسمرار بين الرجلين والرقبة عاوزة حاجة فعالة ارجو الاجابة في اسرع وقت وشكرا للكم جدا
herps zoster
عضو جديد
عضو جديد
herps zoster

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 16 Emptyالأحد ديسمبر 04, 2011 8:45 am

سلام عليكم عندي مشكلة مزعلاني خالص وانا فرحي قرب اعاني من اسمرار بين الرجلين والرقبة عاوزة حاجة فعالة ارجو الاجابة في اسرع وقت وشكرا للكم جدا

استشارات مجانية مع خبيرة التجميل
صفحة 16 من اصل 17انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 9 ... 15, 16, 17  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» من كتاب خبيرة التجميل اللبنانية ليلى عبيد
» فيديو المنتجات الجديدة في كتالوج 13 مع خبيرة التجميل نرمين طارق.
» مدام رشا من فضلك نمرة تليفون نرمين طارف خبيرة التجميل
» استشارات تجميلية
» قاموس مصطلحات التجميل