Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

مش عارفة اكتب فين

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
رضوي حلمي
عضو نشيط
عضو نشيط
رضوي حلمي

انثى

مش عارفة اكتب فين Empty
مُساهمةموضوع: مش عارفة اكتب فين   مش عارفة اكتب فين Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 8:56 am

عندي دي ستفسار يارب حد يقدر يساعدني فيه
انا عايزة رصة حلوة للملايات و الفوط في الدولاب و ياريت بالصور لان زواجي كمان اسبوعين ومش عارفة اعمل ايه؟؟
و ياريت لو حد اجوز قريب يقولي العدد المفروض يجاب في لفوط و الملايات و الكوفرتات و القمصان وكده
Reham M. Radwan
عضو فعال
عضو فعال
Reham M. Radwan

انثى

مش عارفة اكتب فين Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش عارفة اكتب فين   مش عارفة اكتب فين Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 10:02 am

بصى يارضوى سيبك من الأعداد لان مفيش اعداد ثابتة متفق عليها بخصوص الملايات والفوط والكلام ده بس انتى بتجيبى فى المعقول لان خلى بالك انتى لو دورتى على الأعداد حتتعقدى لان فيه ناس بتجيب بال 50 و 60 فوطة و 50 و 60 ملاية سرير
هو المهم حبيبتى مش العدد اد ما المهم الحاجة تكون كويسة ومن النوع النضيف الشيك وانتى لو فكرتى فى الأعداد وبردو الحاجات النضيفة الشيك يبقى انتى انشاء الله حتسيبى اهلك على الحديدة
monkey
بص ياقمر باختصار انتى جيبى مثلا دستتين ولا دستة ونص فوطة يعنى تقريبا من 18 : 24 فوطة واعتقد ان العدد ده مناسب اوى وعلى فكرة حتستخدميهم على سنين لانك فى الأول بتستخدمى تقريبا 6 فوط وبعدين بتطلعى جديد على حسب استعمالك
ثا Question
وبالنسبة للملايات عندك بقى يعنى 12 ملاية سرير كبيرة ولو حتجيبى سرير صغير ولا حاجة تانى ممكن تجيبيله من الملايات المنقرشة دية اللى عليها رسومات ده بقى ممكن يكونوا 4 او 3 مش مهم المهم الملايات الكبيرة

وتعالى بقى للمهم Arrow
قمصان النوم بقى متعديش على اد ما تقدرى هاتى دول بقى حتلبسى فيهم كتير اوى وطبعا حتبدلى كتير بس نصيحة متجيبيش من الغاليين اوى اللى هما بالروب لان غالبا الروب مش حتلبسيه لانك لا حتقدرى تقابلى بيهم حد وطبعا مش حتلبسى روب فى البيت وانتى مع عريسك
فكترى اوى من القمصان القصيرة وعلى فكرة ميبقاش كله قمصان يعنى هاتى مثلا بدلة لانيجرى شيك طقم جيب وبادى لانجيرى مدلع كدة طقم شورت يعنى ظبطى نفسك ودية بقى بتبقى حاجات حلوة اوى فى البيت bom

والف الف مبروك يارضوى وربنا يتمم لك على خير ياجميل واتمنالك حياة سعيدة انشاء الله iieie

alb2 Like a Star @ heaven
Reham M. Radwan
عضو فعال
عضو فعال
Reham M. Radwan

انثى

مش عارفة اكتب فين Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش عارفة اكتب فين   مش عارفة اكتب فين Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 10:05 am

اه وعلى فكرة لو انتى من اسكندرية وعاوزة حاجة انا تحت امرك ياقمر Embarassed
رضوي حلمي
عضو نشيط
عضو نشيط
رضوي حلمي

انثى

مش عارفة اكتب فين Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش عارفة اكتب فين   مش عارفة اكتب فين Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 11:36 am

ربنا يخليكي يا قمر و الله ريحتيني و افاديني انا جايبة فعلا في الحود دي او اكتر شوية بس في ناس يقولولي كده قليل
و بالنسبة للكوفرتات انا عندي 3 للكبير و اتنين للصغير بس في ناس بيقولو المفروض 12 بس انا مش حاسة ان ي عروسة بتحط كوفرتات اساسا

مش عارفة اكتب فين
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اكتب اسمك علي كيفك وبأجمل الصور
» انا عارفة بس ؟؟؟؟؟؟؟؟
» مش عارفة اية المشكلة
» مش عارفة كده اتحجز ولا ايه
» مش عارفة اعمل ايه