Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

اذيك يا رشا اكيد عرفتينى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مدام هند
عضو جديد
عضو جديد
مدام هند

انثى

اذيك يا رشا اكيد عرفتينى Empty
مُساهمةموضوع: اذيك يا رشا اكيد عرفتينى   اذيك يا رشا اكيد عرفتينى Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 1:17 pm

اذيك يا رشا اكيد عرفتينى 565743
بسم الله الرحمن الرحيم

انا بصراحة منحوسة جدا وكل لما بقول اهى فورجت الاقيها بتتقفل فى وشى مع انى والله العظيم انا بتعامل بنية صافية وخالصة لله وحدة

يعنى انا عضوة من شهرين وداخلة على 3 شهور ومن ساعتها مش عارفة اعمل حاجة مع انى مخلتش
يعنى ابتديت اعمل حاجة زى كدة وملحقتش اتسرق منى كل حاجة وطبعا مقولتش غير حسبنا الله ونعم الوكيل
وبعد كدة قلت اغير اسلوبى عشان نفسى اكون شجرة صغيرة جدا ولو 5 اعضاء بس
وبعد محاولات عدة وعروض على الناس اللى مستخسرة تدفع 30 جنية اشتراك وبعد زل وطولة بال مع ناس مخها على ادها وبعد نزولى لجميع الكوافيرات اللى جنبى وبعرض عليهم العضوية او منتجات اوريفليم
المهم لاقيت 10 اشخاص عاوزين يشتركوا ويعملوا عضوية تحتى انا وقلت الحمد لله يا ما انت كريم يا رب برضو انسدت فى وشى عشان خايفين يدولى صور البطاقة وعشان عاوزين اما مندوب يروحلهم لحد باب بيتهم والمندوب دة ياخد منهم صور البطاقة ودة طبعا مش موجود فى الشركة
ومنهم عاوزين يتفرجوا الاول على كتالوجات اوريفليم يا اما تعجبهم او متعجبهمش وكمان فى منهم عاوزينى اروحلهم لحد باب البيت او الشغل عشان اخد منهم صور البطاقة وافرجلهم على منتجات اوريفليم وطبعا دة صعب عشان انا معايا اولادى هوديهم لفين وهبهدلهم معايا

واخيرا يا مدام رشا شوفيلى حل
ساعدينى عشان اجتاز المحنة دية
دلوقتى فى ناس عاوزة تبعت صور البطاقة فى فاكس الشركة طب كدة لو هما بعتوا مش ممكن حد ياخد الاعضاء دولت منى ويدخلهم على كودهم متقوليليش لا لان كل شى جائز وممكن كدة يبقة تعبى راح عالفاضى وهبقة فشلت للمرة الثانية

دلوقتى اعمل اية انا مش عارفة بجد انا حزينة جدا نفسى اعمل حاجة ونفسى بجد اشتغل لانى بحب الشغل جدا طالما شغل محترم زى دة

الحل اية ساعدينى يا رشا
طبعا انا هند صبرى

ساعدينى
sasooo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sasooo

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: اذيك يا رشا اكيد عرفتينى   اذيك يا رشا اكيد عرفتينى Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 3:32 pm

بصى حبيبتى خليهم يبعتو على فاكس الشركه ويكتبو من تحتها العضو الراعى وكوده
يعنى لو انتى عاوزاهم تحتك
يكتبو من تحت صوره البطاقه العضو الراعى واسمك والكود بتاعك وكده يبقو تحت كودك
رشا محمد
مديرة النادي كود 815692 مرحبا بكم في النادي
مديرة النادي  كود 815692   مرحبا بكم في النادي
رشا محمد

انثى
العمل/الترفيه : مديرة نادي اعضاء اوريفليم مصر

مُساهمةموضوع: رد: اذيك يا رشا اكيد عرفتينى   اذيك يا رشا اكيد عرفتينى Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 10:40 pm

مدام هند كتب:
اذيك يا رشا اكيد عرفتينى 565743
بسم الله الرحمن الرحيم

انا بصراحة منحوسة جدا وكل لما بقول اهى فورجت الاقيها بتتقفل فى وشى مع انى والله العظيم انا بتعامل بنية صافية وخالصة لله وحدة

يعنى انا عضوة من شهرين وداخلة على 3 شهور ومن ساعتها مش عارفة اعمل حاجة مع انى مخلتش
يعنى ابتديت اعمل حاجة زى كدة وملحقتش اتسرق منى كل حاجة وطبعا مقولتش غير حسبنا الله ونعم الوكيل
وبعد كدة قلت اغير اسلوبى عشان نفسى اكون شجرة صغيرة جدا ولو 5 اعضاء بس
وبعد محاولات عدة وعروض على الناس اللى مستخسرة تدفع 30 جنية اشتراك وبعد زل وطولة بال مع ناس مخها على ادها وبعد نزولى لجميع الكوافيرات اللى جنبى وبعرض عليهم العضوية او منتجات اوريفليم
المهم لاقيت 10 اشخاص عاوزين يشتركوا ويعملوا عضوية تحتى انا وقلت الحمد لله يا ما انت كريم يا رب برضو انسدت فى وشى عشان خايفين يدولى صور البطاقة وعشان عاوزين اما مندوب يروحلهم لحد باب بيتهم والمندوب دة ياخد منهم صور البطاقة ودة طبعا مش موجود فى الشركة
ومنهم عاوزين يتفرجوا الاول على كتالوجات اوريفليم يا اما تعجبهم او متعجبهمش وكمان فى منهم عاوزينى اروحلهم لحد باب البيت او الشغل عشان اخد منهم صور البطاقة وافرجلهم على منتجات اوريفليم وطبعا دة صعب عشان انا معايا اولادى هوديهم لفين وهبهدلهم معايا

واخيرا يا مدام رشا شوفيلى حل
ساعدينى عشان اجتاز المحنة دية
دلوقتى فى ناس عاوزة تبعت صور البطاقة فى فاكس الشركة طب كدة لو هما بعتوا مش ممكن حد ياخد الاعضاء دولت منى ويدخلهم على كودهم متقوليليش لا لان كل شى جائز وممكن كدة يبقة تعبى راح عالفاضى وهبقة فشلت للمرة الثانية

دلوقتى اعمل اية انا مش عارفة بجد انا حزينة جدا نفسى اعمل حاجة ونفسى بجد اشتغل لانى بحب الشغل جدا طالما شغل محترم زى دة

الحل اية ساعدينى يا رشا
طبعا انا هند صبرى

ساعدينى

اولا انا احييكي جداااااااااااااااا علي مجهودك الراااااائع والممتاز وصبرك الجميل وطولة بالك
وتأكدي ان الله لا يضيع اجر من احسن عملا
وبجد فعلا يا هند كلامك اللي قولتيه كله يدل علي انك انسانة طموحة ولكي مستقبل كبير في اوريفليم وخارجها
ومافيش انسان ناجح وحقق اهدافه الا ومر بظروف كثيرة صعبة وبصبره وتحديه وصل الي اهدافه .... وانت يا هند ربنا ان شاء الله هيوفقك ولا يتبقي الا قليل م الصبر
وانا معاكي يا جميل وهبقي افكرك ان شاء الله بالايام دي نضحك عليها سوا
انتظري مني تليفون علشان عندي ليكي مفاجأة هتعجبك اوي

وماتقلقيش انا ايدي في ايديكي وهساعدك ان شاء الله للاخر

دلوقتي بالنسبة للاعضاء اللي عايزين يشتركوا عن طريق الفاكس
زي ما قالتلك sasooo
يبعتوا صورة بطاقتهم فاكس ويكتبوا بياناتهم كامله فيها العنوان والتليفون واسمك وكودك العضو الراعي بتاعهم
ولازم يتصلوا بالشركة او تتصلي انت بالشركة اول ما يبعتوا الفاكس علي طول علشان تتاكدوا من وصول الفاكس بصورة واضحة وكمان تطلبوا عمل العضوية وتاخدوا الكود
مدام هند
عضو جديد
عضو جديد
مدام هند

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اذيك يا رشا اكيد عرفتينى   اذيك يا رشا اكيد عرفتينى Emptyالأربعاء ديسمبر 16, 2009 11:42 pm

شكرا يا رشا على تشجعيك ليا والله تشجعيك دة هو اللى مصبرنى ومحسسنى ان الدنيا لسة بخير
ومتشكرة على الاقتراح دة وهقولهم ولما نشوف اخرتها اية معاهم مدفعلهم انا العضوية واريح دماغى بقة
Mayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
Mayoya

انثى
العمل/الترفيه : Professeur de francais/Oriflame

مُساهمةموضوع: رد: اذيك يا رشا اكيد عرفتينى   اذيك يا رشا اكيد عرفتينى Emptyالخميس ديسمبر 17, 2009 12:18 am

مدام هند
ممكن برجه تخليهم يبعتو البطايق ع ايميل الشركة
orders@oriflame.com.eg

وبرده اكتبي بياناتك وبياناتهم ف الرسالة اللي هتبعتي معاها الاتاش بتاع صورة البطاقة

مدام رشا
يا ريت تقوليلنا ع المفاجاة دي لو هي طريقة فعلا مفيدة انت عارفة بقى اللي فيها هههاااااااااي
مدام هند
عضو جديد
عضو جديد
مدام هند

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اذيك يا رشا اكيد عرفتينى   اذيك يا رشا اكيد عرفتينى Emptyالخميس ديسمبر 17, 2009 11:57 am

Mayoya كتب:
مدام هند
ممكن برجه تخليهم يبعتو البطايق ع ايميل الشركة
orders@oriflame.com.eg

وبرده اكتبي بياناتك وبياناتهم ف الرسالة اللي هتبعتي معاها الاتاش بتاع صورة البطاقة

مدام رشا
يا ريت تقوليلنا ع المفاجاة دي لو هي طريقة فعلا مفيدة انت عارفة بقى اللي فيها هههاااااااااي

متشكرة على ردك يا قمر
المشكلة مش فى الايميل انا عندى 2 ايميل المشكلة ان فى ناس معنهمش ايميل اساسا وميعرفوش غير الفاكس وفى ناس متعرفش اوريفليم اساسا وعاوزين مناديب يروحوا يعرفولهم اوريفليم يعنى محموعة ناس من كل لون
انا كنت خايفة انى اخليهم يبعتوا البطاقة على فاكس الشركة واخاف حد يحطهم تحت الكود بتاعة بس دية كانت خوفى من الفاكس بس لو انتم متاكدين ان اللى شغالين هناك مش هيعملوا كدة خلاص هتوكل على الله
sasooo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sasooo

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: اذيك يا رشا اكيد عرفتينى   اذيك يا رشا اكيد عرفتينى Emptyالخميس ديسمبر 17, 2009 2:16 pm

لا طبعا منتى بعد ماتبعتى فاكس تتصلى بالشركه وتتاكدى بس لما تبعتى الفاكس تكنبى تحتها اسمك وكودك
وهما حيسجلوها تحت كودك فى الشركه وانتى اتصلى واتاكدى

اذيك يا رشا اكيد عرفتينى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سؤال مهم جدااااااااا تعالي اكيد هتستفيدى
» اغيثونا من محل شبرا
» اختارولى انتو بقى