Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

كيف تكسبين وزنا اضافيا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
shaimaa1984
عضو مميز
عضو مميز
shaimaa1984

انثى

كيف تكسبين وزنا اضافيا Empty
مُساهمةموضوع: كيف تكسبين وزنا اضافيا   كيف تكسبين وزنا اضافيا Emptyالإثنين يناير 18, 2010 2:56 am

ازاى نقدر نعالج النحيفات او كيف نكسب وزنا اضافيا مع العلم انى من النوع الى بيزل بسرعة يعنى لو تخنت كيلو انزل 3 كيلو بعدها فكيف اتخن وازاى اثبت وزنى
ولو حد يعرف برنامج غذائى متجرب يقولهولى
انا طولى 166 ووزنى حاليا48ونص
sasooo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sasooo

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: كيف تكسبين وزنا اضافيا   كيف تكسبين وزنا اضافيا Emptyالإثنين يناير 18, 2010 3:13 am

ههههههههههههههههه
زعلتينى ياشيماء
انا قريت العنوان بس كيف تكسبين وزنا اضافيا دخلت جرى قولت اشوف اتخن ازاى
اتاريكى عاوزى انتى كمان تتخنى
جبتك ياعبد المعين تعين
اصل انا زلت كتير فى مواضيع عاوزه اتخن محدش قالى
انا زيك برضو وزنى 48 وطولى تقريبا 158

شوفولنا حل ياجماعه
rehab76
عضو جديد
عضو جديد
rehab76

انثى

مُساهمةموضوع: كيف تكسبين وزنا اضافيا   كيف تكسبين وزنا اضافيا Emptyالإثنين يناير 18, 2010 10:12 am

مش معقول انا كمان دخلت جرى زيك يا ساسو عشان اتخن شوية ...نرجو حل عاجل انا كنت قبل الزواج وزنى 50 كيلو ودلوقتى بعد ما جبت البنتين بناتى بقيت58 وطولى 163 وطبعا بين الطلوع والنزول فى 3 كيلو منهم وعلى كدة بقالى 4سنوات وكانت دى قصة حياتى هههههههههه
توته
عضو جديد
عضو جديد
توته

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف تكسبين وزنا اضافيا   كيف تكسبين وزنا اضافيا Emptyالإثنين يناير 18, 2010 1:08 pm

انا ممكن افيدكم ان شاء الله انا كان وزني 50 وطولي 167 دلوفت وصلت 60 انا كنت باخد اقرص اسمها ترايكتين هي بتخلي الواحد ياكل كتير والشتا كمان بيساعد عالاكل هي اول يومين بدوخ بس بعد كده عادي تاخدي نص قرص بعد الاكل مرتين يوميا انا لما لقيت نفسي معدل اكلي زاد بطلتها والحمدلله دلوقتي باكل كويس اوي انتي ممكن كمان عشان تزودي وزنك تاكلي حاجات سعراتها عاليه زي عسل اسود بطحينه وربنا يوفقكم
Abeer Ali
عضو نشيط
عضو نشيط
Abeer Ali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف تكسبين وزنا اضافيا   كيف تكسبين وزنا اضافيا Emptyالإثنين يناير 18, 2010 1:45 pm

كلوا دحل جري كلوا متصربع يعني
مفيش حد رايق كده وجاي على مهله
انا كمان جيت جري
انا طولي 169 ووزني 52 عاجبني جسمي كده بس ساعات بحس اني عايزة اتخن شوية Very Happy
rehab76
عضو جديد
عضو جديد
rehab76

انثى

مُساهمةموضوع: كيف تكسبين وزنا اضافيا   كيف تكسبين وزنا اضافيا Emptyالإثنين يناير 18, 2010 6:35 pm

عارفين يا بنات ايه اللى يغيظ فى الموضوع ده ؛ ان كل برامج القنوات الارضية والفضائية بيكلمو عن اللى تخان وعايزين يخسو ايه خلاص مبقاش فى حد رفيع عايز يتخن كل الناس تخنو وخلصو خلاص ولا ايه

كيف تكسبين وزنا اضافيا
صفحة 1 من اصل 1