Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي

رشا محمد
soso_295
marwa86
مورى مورى
huda82
SHADEN
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
SHADEN
عضو مميز
عضو مميز
SHADEN

انثى

مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Empty
مُساهمةموضوع: مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي   مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Emptyالأربعاء يونيو 09, 2010 6:46 pm

ازيكم يا بنات
وصلتني من مدام رشا رساله بدعوه لحفله او اجتماع بكره الساعه 5 في فرع المعادي
ياتري مين فيكم حتروح بكره

يلله بأه دي فرصه حلوه عشان نتقابل ونتعرف انشاءالله
انا مبسوطه اوي بس لسه مش عارفه حاسيب ولادي فين
وكمان فرع المعادي ده يروحوه ازاي
SHADEN
عضو مميز
عضو مميز
SHADEN

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي   مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Emptyالأربعاء يونيو 09, 2010 6:50 pm

انا حاجي من مدينة نصر و معايا عربيه وباروح من الدائري اللي جاي من المنيب يا تري هو يبقي قبل المحكمه اللي عالكورنيش وللا اسيبها علي شمالي واكمل علاطول
ياريت استاذ عصام يقوللي او اي حد يعرف يقوللي مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي 626907
huda82
عضو نشيط
عضو نشيط
huda82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي   مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Emptyالأربعاء يونيو 09, 2010 6:57 pm

انا كمان رايحة بكرة انشاء الله بس مش هاعرف افيدك فى الطريق لانى رايحة بالمترو اقرب حاجة ليا وانشاء الله حد يرؤد عليكى
SHADEN
عضو مميز
عضو مميز
SHADEN

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي   مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Emptyالأربعاء يونيو 09, 2010 7:01 pm

ميرسي ياجميل انا بجد مبسوطه لأن اكيد كتير مننا حنتقابل هناك
مع ان الموضوع عالنت بيكون غير الطبيعه بس ربا يسهل انشاءالله
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي   مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Emptyالإثنين مايو 30, 2011 3:05 am

عاوزه اسال على موعيد الحفلات الى بتتعمل كل شهر فى فروع اوريفليم وكمان عاوزة اعرف حفلات الى فى مدينه طنطا انا منها وعاوزة اروح ...حد يعرف اعرفها ازى واعرف موعيدها وامكنها......ارجوا الرد
مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي 565743
marwa86
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
marwa86

انثى
العمل/الترفيه : عضوه ف اوريفلام

مُساهمةموضوع: رد: مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي   مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Emptyالإثنين مايو 30, 2011 4:11 am

طيب مدام رشا ما بعتتش ليا وانا بنزل مصر كتير ياترى المره الجايه هتبعت ولا هتنسى ؟؟؟؟؟؟؟
soso_295
عضو جديد
عضو جديد
soso_295

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي   مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Emptyالإثنين مايو 30, 2011 10:05 am

انتى منين يا مورى انا كمان من طنطا يا ريت نتعرف
مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي 20726
رشا محمد
مديرة النادي كود 815692 مرحبا بكم في النادي
مديرة النادي  كود 815692   مرحبا بكم في النادي
رشا محمد

انثى
العمل/الترفيه : مديرة نادي اعضاء اوريفليم مصر

مُساهمةموضوع: رد: مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي   مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Emptyالإثنين مايو 30, 2011 7:27 pm

marwa86 كتب:
طيب مدام رشا ما بعتتش ليا وانا بنزل مصر كتير ياترى المره الجايه هتبعت ولا هتنسى ؟؟؟؟؟؟؟

ان شاء الله بنزلكم جدول مواعيد شهر 6 في المنتدي وعلي الايميلات
واتمني نتقابل كلنا
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي   مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Emptyالإثنين مايو 30, 2011 7:57 pm

ومدام رشا ما بعتتليش انا كمان ليه طيب بجد انا زعلانه بقى ده حتى كان بيجيلى رسايل بالعروض والحفلات اللى ف الفروع ولا بقى يجيلى اى رسايل مش عارفه ليه Mad
رشا محمد
مديرة النادي كود 815692 مرحبا بكم في النادي
مديرة النادي  كود 815692   مرحبا بكم في النادي
رشا محمد

انثى
العمل/الترفيه : مديرة نادي اعضاء اوريفليم مصر

مُساهمةموضوع: رد: مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي   مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Emptyالإثنين مايو 30, 2011 8:33 pm

manooo_82 كتب:
ومدام رشا ما بعتتليش انا كمان ليه طيب بجد انا زعلانه بقى ده حتى كان بيجيلى رسايل بالعروض والحفلات اللى ف الفروع ولا بقى يجيلى اى رسايل مش عارفه ليه مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي 173375

ما تزعليش يا manooo_82 مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي 20726 خلاص ان شاء الله من اول يونيو بنزل صفحة خاصة علي الانترنت بالمحاضرات وجدول المواعيد والحفلات وكل اللي تبع المجموعة الخاصة ان شاء الله يسجل فيه وتبقي المتابعة اسهل
meshmesha
عضو فعال
عضو فعال
meshmesha

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي   مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Emptyالإثنين مايو 30, 2011 8:46 pm

SHADEN كتب:
انا حاجي من مدينة نصر و معايا عربيه وباروح من الدائري اللي جاي من المنيب يا تري هو يبقي قبل المحكمه اللي عالكورنيش وللا اسيبها علي شمالي واكمل علاطول
ياريت استاذ عصام يقوللي او اي حد يعرف يقوللي مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي 626907
بصى يا جميل انتى تكملى على طول بعد المحكمة لحد ما تلاقى على شمالك برضه اكاديمية السادات تدخلى من جنبها لحد ما تلاقى بيت الدونتس تركنى العربية وتنزلى تسالى على اوريفليم اقل من دقيقة هتلاقى نفسك عندها
marwa86
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
marwa86

انثى
العمل/الترفيه : عضوه ف اوريفلام

مُساهمةموضوع: رد: مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي   مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Emptyالإثنين مايو 30, 2011 10:02 pm

نتمنالك حياه سعيده يامدام رشا ان شاء الله
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي   مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Emptyالإثنين مايو 30, 2011 11:08 pm

رشا محمد كتب:
manooo_82 كتب:
ومدام رشا ما بعتتليش انا كمان ليه طيب بجد انا زعلانه بقى ده حتى كان بيجيلى رسايل بالعروض والحفلات اللى ف الفروع ولا بقى يجيلى اى رسايل مش عارفه ليه مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي 173375

ما تزعليش يا manooo_82 مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي 20726 خلاص ان شاء الله من اول يونيو بنزل صفحة خاصة علي الانترنت بالمحاضرات وجدول المواعيد والحفلات وكل اللي تبع المجموعة الخاصة ان شاء الله يسجل فيه وتبقي المتابعة اسهل
شكرا على ردك واهتمامك يا مدام رشا وان شاء الله احضر كل المحاضرات والحاجات اللى هتتعمل Arrow
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

الاوسمة : وسام الحضور المميز
انثى
العمل/الترفيه : ليدر أوريفلاميه مبتدئة

مُساهمةموضوع: رد: مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي   مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Emptyالثلاثاء مايو 31, 2011 12:49 am

أه بحقد عليكم أنا مش بعرف أحضر حاجة نهائى حتى مش عرفة أدخل الاكدمية رغم أنى بقعد فسكندرية كتير بس هعمل اية حكم القوى rabbit rabbit rabbit
أبقو احكولى albino
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي   مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي Emptyالثلاثاء مايو 31, 2011 6:17 pm

مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي 332753
شكرا ليك يا مدام رشا
تسلمى لينا

مين اللي راايحه بكره حفلة مدام رشا في المعادي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حفلة تنكرية بفرع اوريفليم المعادي وهدايا غدا 26 سبتمبر 2011
» مدام رشا واستاذ عصام مدام هاله بليز ساعدوني
» فيدوني ياستاذ عصام او مدام رشا او مدام هالة
» ممكن طلب من مدام رشا او مدام هاله او استاذ عصام
» احتفال اليوم بفرع المعادي