Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

سؤال لمدام رشا... ضرورى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
elvie
عضو نشيط
عضو نشيط
elvie

انثى

سؤال لمدام رشا... ضرورى Empty
مُساهمةموضوع: سؤال لمدام رشا... ضرورى   سؤال لمدام رشا... ضرورى Emptyالسبت يونيو 19, 2010 11:26 am

سؤالى لمدام رشا هو امتى بتعرفى برنامج ترحيب الشهر اللى جاى ( شهر يوليو )عشان انا عيزة اعرف هو احلى ولا برنامج ترحيب شهر يونيو عشان انا عايزة اغير الديركتور بتاعتى لانها بتقولى على العروض بعد 3 او 4 ايام من بدايتها يعنى بتكون اغلب الحاجات خلصت وبعدين هى بتاخد من شغلى وتضيفه على العضو الراعى بتاعتى عشان تكملها ال 100 نقطة وانا بصراحة بتخنق من الحركة دى وعشان كده لى فترة كبيرة بشحن لوحدى من 19662 وبدفع 30 جنيه اكتر من مرة فى الشهر لان مش كل مرة بعمل 200 نقطة وبكدة انا بدفع شحن كتير ولما بطلب منها تشوفلى مكفأتى من الشركة بتقولى اتصلى برقم الشحن واسأليهم وانا حابة اعمل عضوية جديدة وانتى تكونى الدايركتور بتاعتى وانا مستنية اجابتك وشكرا
رشا محمد
مديرة النادي كود 815692 مرحبا بكم في النادي
مديرة النادي  كود 815692   مرحبا بكم في النادي
رشا محمد

انثى
العمل/الترفيه : مديرة نادي اعضاء اوريفليم مصر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لمدام رشا... ضرورى   سؤال لمدام رشا... ضرورى Emptyالسبت يونيو 19, 2010 5:48 pm

اهلا بيكي يا elvie
بخصوص برنامج الترحيب هنعرفه الشهر ده يوم 28 في الاجتماع
وننزله علي طول علي المنتدي ان شاء الله
بالنسبة لنقل العضوية من راعي لاخر ممنوع في الشركة ويمكنكي محاولة التفاهم مع الدايريكتور بتاعتك وتقوليلها علي اللي بيضايقك وانك مختاجة لاهتمام اكثر
وانا تحت امرك في اي استفسار او مساعدة
وهتلاقينا اسرة واحدة في المنتدي والكل بيساعد بعض في حب وود
والاخبار هتكون متوفرة دايما ان شاء الله اولا باول
elvie
عضو نشيط
عضو نشيط
elvie

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لمدام رشا... ضرورى   سؤال لمدام رشا... ضرورى Emptyالأحد يونيو 20, 2010 12:03 pm

سؤال لمدام رشا... ضرورى 979356 سؤال لمدام رشا... ضرورى 77093 انا بشكرك جدا يا مدام رشا وبهد يكى بوكيه الورد ده سؤال لمدام رشا... ضرورى 855315ويا ريت تئبليه منى وعلى فكرة انا ناوية ادخل ببطاقة تانية واسم تانى جديد وبالتالى هيبقى كود عضوية جديد والدايركتور بتاعتى مش هتعرف بس انا هفضل معاها لغاية ما اعرف انا لى ايه مكافأة فى الشركة وبعدين الغى الكود بتاعى هو فعلا انا لازم ادفع مصاريف تجديد عضوية بس معلش زى ما بيقولوا التعليم مش ببلا ش وانا حقيقى بشكرك جدا جدا جدا

سؤال لمدام رشا... ضرورى
صفحة 1 من اصل 1