Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري

smsma
yamin
Roraa
سارة قدرى فهمى
رشا نبيل عبد الله
nona84
sobysoo
lala.mm
yory
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
yory
عضو فعال
عضو فعال
yory

انثى

ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري   ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري - صفحة 2 Emptyالإثنين يناير 10, 2011 12:34 pm

موافقه ع كل كلمه قلتيها
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري   ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري - صفحة 2 Emptyالإثنين يناير 10, 2011 6:32 pm

لو نفذوا موضوع الطرد من الشركه دى هتفدنا احنا فى حاجات كتير لان موضوع الحرق والبيع للمحلات والبيع بسعر خصم اعلى كل ده هينتهى واحنا هنعرف ندخل ناس ونبيع لناس وهنرتاح
rogi
عضو فعال
عضو فعال
rogi

انثى
العمل/الترفيه : ربة منزل /اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري   ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يناير 11, 2011 11:36 am

انا عرفت ان في تحذير منشور في اهرام الثلاثاء من البيع للمحلات بس المشكلة التانية اللي انا عرفتها من التتصفح على النت ان فيه منتجات اوريفليم كوبي بتتباع بالجملة على مواقع المصانع الصيني
rogi
عضو فعال
عضو فعال
rogi

انثى
العمل/الترفيه : ربة منزل /اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري   ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يناير 11, 2011 11:53 am

انا قريت كل تعليقاتكم بس عارفين الغلطة دي كانت غلطتنا من الاول الشركة كانت عاملة الخصومات للاعضاء فقط ومقلتش ان نعرف العملاء بالخصومات دي انا اعرف واحدة كانت تخصم على منتجات و منتجات لاء 2 و3 10 ج وكانت في الاخر هيه الكسبانة و بعدين لو حصل ما بين اعضاء الشركة اتفاق صامت بعدم البيع بالخصومات المعروفة وظبطناها مع بعض اكيد الوضع هينتشر و زي مبدؤو حملة على المحلات هيبقى في حل للخصومات و اكيد اللي عايزة تشتري غصب عنها هتشتري منك
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري   ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يناير 11, 2011 11:58 am

المشكله ان موضوع الخصم ده مفقوس قوى وباين لاى حد يدخل يعمل بحث على النت ناس كتير قوى بتعلن على النت انها هتبيع بسعر الخصم وفى ناس كمان بيدو هدايا
berom
عضو vip
عضو vip
berom

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري   ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يناير 11, 2011 11:32 pm

انا عايزاه اسالكم سؤال و فيها ايه لما تقولوا لهم انكم هتزودا شويه او حتى بتاخدوا الهدايا عشان دا حقكم و تعابكم وكمان دا زى مشروع او وظيفه تزود الدخل بالعكس اللى بيحبك هيشترى منك عشان يشجعك فى النهايه مش عيب و اللى مش عاجبه يشترك و يجرب الذهاب للشركه و الاوردر متعب اد ايه و المواصلات فى الحر عامله ازاى و فى البرد بدل ما ينام ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري - صفحة 2 20726 ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري - صفحة 2 20726 ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري - صفحة 2 20726 ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري - صفحة 2 20726
رشا محمد
مديرة النادي كود 815692 مرحبا بكم في النادي
مديرة النادي  كود 815692   مرحبا بكم في النادي
رشا محمد

انثى
العمل/الترفيه : مديرة نادي اعضاء اوريفليم مصر

مُساهمةموضوع: رد: ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري   ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 12, 2011 1:20 am

الموضوع مش بالصعوبة دي .... لان معروف انك لو هتحبي تاخدي اوريفليم كبيزنس يبقي هتهتمي اكثر بادخال الاعضاء ومتابعتهم وتكوين مجموعات تحت كودك
وموضوع حرق البضاعة والمحلات خلاص ابشروا بتحذير الشركة لهم في الاهرام
والموضوع بالتفصيل من هنا
https://oriflame.ahlamontada.com/t4060-topic

ي جماعه انا تعبت عايزه حل من الشركه ضرووووووووووووري
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2