Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى

lala.mm
berom
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
berom
عضو vip
عضو vip
berom

انثى

سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Empty
مُساهمةموضوع: سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى   سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Emptyالأربعاء يناير 12, 2011 10:57 pm

عايزاه اعرف هل فى اسكرب للشفايف يعنى لو واحده عايزاه

تفتح الشفايف ازاى و تخليها وردى مش غامقه عشان بتسأل فى الموضوع دا كتير

وقبل كده لمحت من زمان شويه سكرب للبشره فى اوريفليم

بالله عليكم عايزاه رد ضرورى و مدام رشا لو تعرف تجاوبنى سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى 562231 سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى 562231 سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى 562231
berom
عضو vip
عضو vip
berom

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى   سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Emptyالجمعة يناير 14, 2011 12:34 am

كده برده محدش عبرنى سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى 649663 سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى 649663 سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى 649663
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى   سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Emptyالجمعة يناير 14, 2011 12:47 pm

انا والله لو كنت اعرف كنت هقول على طول albino
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى   سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Emptyالجمعة يناير 14, 2011 1:04 pm

حبيبتي مفيش سكرب للشفايف وسكرب البشرة ده مينفعش تستخدميه لمنطقة العين والشفايف وده معروف لان المناطق دي رقيقة جدا
اما بالنسبة لتفتيح الشفايف دي حاجه اول مرة اسمعها بس اللي اعرفه انها تبع لون البشرة اما لو كانت مش تبع لون البشرة واكتسبت لون غامق من عوامل تانية فاولهم الروج لفترات طويلة بياخد من لون الشفايف الطبيعي والسجاير وغيره فانتي ممكن تعملي بحث ف جوجل انا عملت ولاقيت وصفات بس طبعا مقدرش انقلك حاجه مجربتهاش او حد اعرفه جربها بصفة شخصية فابحثي وشوفي ياقمركان نفسي افيدك اكتر
berom
عضو vip
عضو vip
berom

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى   سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Emptyالسبت يناير 15, 2011 7:16 pm

جزاكى الله خيرا ياسمسمه بس انا قبل كده كان فى عرض داخلى فى الشركه من فتره كبيره و كان مكتوب فيه اسكرب للشفايف لفت نظرى
saja eltantawy
عضو فعال
عضو فعال
saja eltantawy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى   سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Emptyالسبت يناير 15, 2011 7:23 pm

فى الشركه البرطان الصغير التندر كير هايل للشفايف لانه بيجدد الجلد ونازل منه الشهر الجاى البلسم الخاص بالشفايف ب29 جنيه فى شهر فبراير عليه خصم 60% والبرطمان الشهر ده ب 17 جنيه
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى   سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Emptyالسبت يناير 15, 2011 8:59 pm

انا كمان ناويه اجرب بلسم الشفايف من تندر كير
berom
عضو vip
عضو vip
berom

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى   سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Emptyالسبت يناير 15, 2011 9:31 pm

ساجا و لالا جزاكم الله خيرا
سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى 835125
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى   سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Emptyالسبت يناير 15, 2011 10:52 pm

على ايه يا حبيبتى انت تامرى
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى   سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Emptyالأحد يناير 16, 2011 12:24 pm

يا حبيباتى التندر مش سكرب للشفايم التندر مرطب فقط زيه زى اى بلسم للشفايه او زى ما الناس بتقول زبده كاكاو لكن مش بياثر فى اللون ولا اى شى
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى   سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Emptyالأحد يناير 16, 2011 12:28 pm

berom كتب:
جزاكى الله خيرا ياسمسمه بس انا قبل كده كان فى عرض داخلى فى الشركه من فتره كبيره و كان مكتوب فيه اسكرب للشفايف لفت نظرى

جايز يابيروم مخدش بالي بس انا فكرتك تقصدي سكرب البشرة هو للشفايف فقلتلك لا لكن لو فيه حاجه مخصوصة للشفايف اوكى
وتحت امرك ياجميلة
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى   سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Emptyالأحد يناير 16, 2011 12:37 pm

لالالالالالالالالالالالا مفيش اى اسكرب للشفاه يا قمر انا فى الشركه من 3 سنين
جنات
عضو مميز
عضو مميز
جنات

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى   سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Emptyالأحد يناير 16, 2011 12:47 pm

ايوه كلام يامن صح مفيش سكرب للشفايف في بس بلسم مرطب للشفايف انا في الشركه من زمان من 5سنين تقريبا واي خدمه يا جميل
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى   سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Emptyالأحد يناير 16, 2011 1:08 pm

طب والله كويس ده انا قلت ازاي عدت عليا حاجه زي كده ومجبتهاش وانا متابعة يجازيكي خير يابيروم شككتيني ف نفسي يلا الحمد لله ظهر الحق وزهق الباطل
berom
عضو vip
عضو vip
berom

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى   سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى Emptyالأحد يناير 16, 2011 1:21 pm

على العموم انا هسأل خبيرة التجميل نرمين بتاعة اوريفليم يمكن كان فيه و مبقاش ينزل

و اوريفليم دايما بطور فى منتجاتها و بيبقى فيه حاجات و بعدين تختفى و كده

شكرا لكل اللى رد عليا

سؤال مهم يا ريت اللى يعرف يجاوبنى
صفحة 1 من اصل 1