Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء

نهى2
رهف الكلام
white heart
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
white heart
عضو جديد
عضو جديد
white heart

انثى

يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  Empty
مُساهمةموضوع: يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء    يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  Emptyالسبت أبريل 16, 2011 12:30 pm

يا جماعه انا جبت منتج البثور السوداء لاختى ومعملش اى حاجه خالص دا غير انه طلع لها حبوب ووشها احمر انا مش عارفه بجد لو حد استعمله يقولى ضرورى وبسرعه Sad
رهف الكلام
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
رهف الكلام

انثى
العمل/الترفيه : العمل باوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء    يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  Emptyالسبت أبريل 16, 2011 3:30 pm

ليه هى بتحطه على وشها ولا الانف
انا كنت ناويه استخدم اللى عندى حستخدمه واقولك
نهى2
عضو vip
عضو vip
نهى2

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء    يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  Emptyالسبت أبريل 16, 2011 5:28 pm

منتج البثور السوداء ده فى كتالوج كام وصفحة كام ؟؟؟
white heart
عضو جديد
عضو جديد
white heart

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء    يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  Emptyالأحد أبريل 17, 2011 6:41 am

https://2img.net/r/ihimizer/i/163521.png/
white heart
عضو جديد
عضو جديد
white heart

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء    يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  Emptyالأحد أبريل 17, 2011 6:42 am

هو دا يا جماعه صوره المنتج فى اللينك دا
نهى2
عضو vip
عضو vip
نهى2

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء    يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  Emptyالأحد أبريل 17, 2011 10:23 am

المنتج ده موجود معايا وكويس وانا بشرتى دهنية وبستخدمه على منطقة الانف بقطنه واحيانا بستخدمه على كل البشره عشان يقفل المسام ، فيمكن مش مناسب لبشرة اختك؟؟
وفكرتينى بيه اما اقوم استخدمه بقا يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  562231
white heart
عضو جديد
عضو جديد
white heart

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء    يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  Emptyالأحد أبريل 17, 2011 10:59 am

طيب يا نهى هو شال البثور السودا اللى على الانف ولا لا
نهى2
عضو vip
عضو vip
نهى2

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء    يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  Emptyالأحد أبريل 17, 2011 11:46 am

بصى يا جميل البثور السودا على الانف مكنتش كتير عندى اصلا بس دلوقت تعتبر مش موجوده او بقت اخف بكتييير
وبدأت استخدم من 10 ايام بس المنتجين دول:-
التونر بيور سكين face toner ومنتج البثور السودا black head
فمش عارفه اللى قلل البثور عندى المنتجين سوا مع بعض ولا منتج البثور السودا لوحده
amonty
عضو جديد
عضو جديد
amonty

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء    يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  Emptyالأحد مايو 08, 2011 11:30 pm

طيب يا جماعه محدش يعرف منتج كويس فى اوريفلام للنمش او البقع البنى
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء    يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  Emptyالإثنين مايو 30, 2011 3:10 am

انا اعرف للبقع البنى كريم اوبتميلز طبعااااااااااااااااا ممتاز جدا وبيخفى البقع خالص خلال شهر ...
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء    يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  Emptyالإثنين مايو 30, 2011 3:12 am

نسيت على فكره فيه تونر للبثور السودا جميل اوى الازرق الى مع مجموعه الحبوب هو متخصص للبثور السوداا يارب تستخدميه ويجيب نتيجه .... يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  565743
marwa86
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
marwa86

انثى
العمل/الترفيه : عضوه ف اوريفلام

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء    يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  Emptyالإثنين مايو 30, 2011 4:39 am

منتجات الشاى الاخضر حلو اللى ف اوريفلام المجموعه كويسه
mshamisho
عضو فعال
عضو فعال
mshamisho

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء    يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  Emptyالأحد يوليو 10, 2011 3:27 pm

انا مبسوطه انى معاكو وبجد المنتدى مفيد وجميل اوى اوى وليا سؤال يابنات انا بشرتى مركبه دهنيه وكنت بستعمل غسول العنب الصيف اللى فات كان حلو معايا اوى بس اللى عندى كان خلص ورجعت استعمله بقالى شهر تقريبا بس مش حلو معايا زى الاول اغلب الاوقات وشى بيطلع دهون خصوصا لما بكون صاحيه من النوم بس لما استخدمته فى الاول مكنش بيعمل كده بالعكس كان حلو اوى عاوزه غسول امشى عليه باستمرار انا جربت بيور سكين كود رقم20164 وبردو مقللش اللمعان ولا الدهون ياريت تفيدونى ضرورى كمان سؤال واتمنى ساد انجل ترد عليا انا المسام فى خدودى ظاهره الى حد ما كنت عاوزه منتج من اوريفليم يقلل الموضوع ده وبالنسبه لمجموعة الاوبتيمالز ايه فيهم اللى يناسبنى ؟ وايه ينفع للبثور الخفيفه اوى ؟؟ معلش انا طولت عليكو
mshamisho
عضو فعال
عضو فعال
mshamisho

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء    يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء  Emptyالأحد يوليو 10, 2011 3:29 pm

كنت عاوزه اوضح حاجه بس انى لسه جديده فى النادى لدرجة انى ممكن معرفش اوصل لردودكو عليا لو اتأخرتو فياريت متتأخروش عليا وميرسى ياأحلى بنات

يا جماعه حد يعرف حاجه عن منتج البثور السوداء
صفحة 1 من اصل 1