Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟

Roraa
غاده احمد شرف
منة الله علاء
مينو مينو
lala.mm
المتوكله على الله2
د-ريهام
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 12:58 am

عوزه اسالكو على حاجات ناويه اجيبها فكتالوج مايو ياريت اللى جربها او اى حد يقدر يفيدنى يرد عليا 1-روج باور شاين ص 11عوزه احلى لونين فيه
2-لوشن التفتيح ايسينشيال اللى فصفحه17 حد جربو؟
3-منتجات اوبتيمالز ص53 ايه رايكو فيها واحسن حاجه فيها ايه
؟4-الغسول اللى فصفحه64 و65 حد جربهم وايه احسنهم؟
5-الماسكات اللى باليااسمين والطمى والشاى الابيض ايه رايكو فيهم ص 67؟
6-كريم الاساس اللى بالاوكسجين ص 101 ؟
7-البودره السايبه ص 103 حلوه ولا استنى عرض احلى عليها او على اى بودره سايبه تانى؟
8-القلم المحدد للعين ص 105 حلو؟
9-الملمع بتاع بيوتى ص 108 اللى 37 حلو وايه احسن لون؟
10-الروج ص 110 اللى ب 39 حلو واحسن لون؟
11-الروج اللى ص111 اللى ب 54 حد جربه؟
12-روج فيرى مى ص 122 احلى لون ايه؟
13-كريم اساس فيرى مى ص126 حلو؟
14-منتجات بيور سكن ص 127 احسن حاجه ايه؟

معلش طولت جاااااامد استحملونى واكسبو فيا ثواب وجاوبو عليا عشان مجبش حاجه واتخم فيها عشان انا جديده فاوريفليم مستنيه ردكو بليز ردو
المتوكله على الله2
عضو جديد
عضو جديد
المتوكله على الله2

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 3:49 am

بصى ياقمر بالنسبه للباور شاين انا مستنيه الاجابه معاكى وانا من الالوان الى عجبتنى جدا الاحمر بتاعه رااائع
مجموعة اسينشال مجربتهاش
منتجات اوبتيمالز كلها تحففففه ولو بشرتك دهنيه او مركبه خليكى فى المجموعه الخضرا روووعه والمنظف الملكى صفحة53 روووعه وبيرطب البشره جداااااوبينضفها ومش بيشدها ابدا هايل بصراحه وكمان مناسب جدااا حتى للبشره الحساسه وبتحسى بترطيب هايل بعد استخدامه
والاسكراب انا عندى بس مستخدمتوش لسه لان عندى انواع تانيه مفتوحه
وكريمات المجموعه الخضرا والتونر تحفه بكل ماتحمل الكلمه من معنى حلوة الفصحى دى ههههههه
ايه تانىىىى
اه الغسول انا بفضل الانواع الى فى 65 الاتنين ممتازين اختارى النوع الى يناسب بشرتك
ماسكات ص67 حلوين بردو
بالنسبه لكريم الاساس مش عارفه ياريت حد جربه يفيدك اكتر لانى مستخدمتش غير جوردانى وبفكر اجرب بتاع فرى مى لانى سمعت ان درجاته فاتحه ومرطب للبشره ياريت حد يفيدنى فى النقطه دى لانى مجربتوش خالص

القلم المحدد للعين ده رووووووووووعه بجد حلو جداااا ولطيف جدا على البشره وكمان اول ماتغسلى وشك مش بيبقى ليه اثر وشكله حلو اوى على العين
الملمع بتاع بيوتى حلو بس انا شايفه انه كان بينزل اقل من كده بكتير

الروج ده انا مجربتوش بس بينزل عليه عرض واحد ومعاه واحد مجانا او بيكون اقل من كده لان ده سعره الاصلى
بتاع ص54 مجربتوش بس شكله هيبقى تحفه انا بفكر اجيبه ياريت لو حد جربه ياكد كلامى او ينفيه
روج فرى مى انا عاجبنى 21258 و21260 و21261 ومحتاره بينهم لسه وسئلت البنات هنا على احلى درجه ولسه لم يائتى الرد هههههه
منتجات بيور سكين عموما حلوة والكل بيشكر فيها بس احسن حاجه على حسب انتى احتياجك ايه غسول ولا تونر واستيك يعنى على حسب احتياجك
اتمنى اكون افادتك ياجميله بس انا بريئه من ذنب اى حد يستخدم اى منتج لغير المحارم وان شاء الله الحاجات تعجبك ياقمرايه
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 4:36 am

انا بقى المنتج الوحيد اللى جربته واقدر افيدكم فيه هوا روج فيرى مى انا مش هتكلم عن الدرجات لان كل واحده وذوقها ولون بشرتها كمان
انما هوا ممتاز والروج الوحيد اللى بيكون زى ما فى الكتالوج بالظبط يعنى اللون اللى هتختاريه هتلاقيه
مينو مينو
عضو جديد
عضو جديد
مينو مينو

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 1:53 pm

بصى يا قمر اللى هقدر افيدك فيه الماسكاتنصيحه اوعى تشتريها ولا ليها اى لازمه ومش بتعمل اى حاجه ملحوظه فى الوش بذات البمبى ده اشتغاله كبيرهوعموما ده رائئ يمكن حد تانى يكون عاجبينو
منة الله علاء
عضو مميز
عضو مميز
منة الله علاء

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 1:54 pm

بوصى يا دكتورة انا جربت كريم التفتيح بتاع اسينشال تحفة ومالوش اى ملمس دهنى بس اللوشن مش عارفة بس اكيد هايبئى زيه وبالنسبة للماسكات ماسك الشاى الابيض جميل جدا وكريمات الاساس انا بستخدم جوردانى روعة
غاده احمد شرف
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
غاده احمد شرف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 3:09 pm

كريم الاساس الاوكسجين جميل قووووووى هاتى افتح درجه منه اما لوشن التفتيح مش بيعمل حاجه هو ريحته حلوة قوى لكن مش بيفتح قوى اما كريمات الابتيمالز بتبقه حلوة قووووى مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ 103841
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 5:31 pm

بجد جزاكم الله خيرا كلكو وياريت لو اى حد جرب حاجه من اللى بسال عليها او سمع عنها ياريت يفيدنى ربنا يكرمكو على فكره انا جربت لوشن كده من فيرى مى زى الفونديشن غطاه لونه اورانج بجد تحفه بس ده كان نازل فابريل الاخت متوكله على الله هوه مجموعه اوبتيمالز الخضرا دى نازله فمايو؟؟؟؟ انا شيفه كريمات بتاعتها بس وياريت لو حد يدينا راى قاطع فالماسكات ربنا يكرمكو
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 5:45 pm

مجاوبتونيش على البودره السايبه اللى فصفحه 103 من ناحيه نوعها وسعرها ؟ وايه رايكو فمنتجات تروبيكال اللى فاخر الكتالوج صفحه142 حد جربها؟؟؟؟؟؟؟
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 5:55 pm

طيب وبما ان اغلب الناس بيشكر فالاوبتيمالز ياريت باه تساعدونى اختار ايه بالظبط لانى صعب اجيب كل حاجه انا كده هفلس وانا اصلا مفلسه هههههه يعنى اجيب الكريم المقشر ولا الاسكرب ولا الميلك اللى فصفحه 53 والتونر اجيب انهو نوع اللى ف 52 ولا 53 خلى الكريمات المره الجايه معيش فلووووووووس جزاكم الله خيرا ياريت تكملو نصايحكو ليا
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى
العمل/الترفيه : Sales Executive Secretary

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 7:24 pm

يا ريهام مصعبة الدنيا علي نفسك ليه
ماتشتريش كل حاجة مرة واحدة
و بعدين انتي نوع بشرتك ايه ؟
عادية - جافه - دهنية
و الا هتجيبيي اي حاجة و خلاص و ترجعي تقولي ماعملتش حاجة و مقلب ؟
مش انتي عضوة برضة في اوريفليم ؟
يعنيي هتتدبسي كل شهر فيما لا يقل عن 300 جنيه
فبراحة شوية علي نفسك
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 7:45 pm

ميرسى يا رورا ع النصيحه اولا انا بشرتى دهنيه ثانيا انا مش مصعباها ولا حاجه منا عوزاكو تفيدونى عشان مشتريش كله مره واحده صعب اجيب المجموعه كلها عشان كده بسال ايه الاحسن وكل شهر اشترى شويه وكل ده عشان مرجعش اندم
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 8:17 pm

لا يا حبيبتي ربنا مايجيب ندم ابدا
شوفي يا جميل بما انك بشرة دهنية
يبقي بداية المنظف الميلك مش ليكيي خالص
انتي المفروض تجيبيي منظف فوم
و تجيبيي الاوبتيمالز الاخضر لو عاوزه اللي هوه برضة للبشرة الدهنية
يعنيي كل صفحة 52 علشانك
مجموعة صفحة 142 كلها جميلة
البودرة انا بعتبرها احسن واحدة في اوريفليم
و شوفي انتي عاوزة تعرفي ايه تاني و انا تحت امرك
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 9:24 pm

ميرسى يا رورا بجد ربنا يكرمك طب كملى جميلك باه وقوليلى رايك فالماسكات وغسول بيور سكن ولونين حلونين فروج باور شاين
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 9:26 pm

وصحيح كريم اساس الاوكسجين ينفع للبشره الدهنيه هوه وبتاع فيرى مى ولا فى حاجه احسن تنصحينى بيها معلش تعباكى معايا
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 10:01 pm

و لا تعب و لا حاجة يا ريهام
كريم الاساس فيه في كتالوج 4 صفحة 116
اتنين للبشرة الدهنية الـــــ matte control و الجورداني Dual core
غسول بيور سكين جبته مرة لبنت خالتي و عجبها
المسكات صراحة ماعرفش ايه المناسب للبشرة الدهنية
ممكن حد من البنات يقدر يفيدك عني
الروج بقي محدش ينفع يقترح لحد الوان لسبب
الروج بنختاره علي حسب لون البشرة و درجات الهدوم
بس عموما هوه درجاته كلها حلوة بس خدي بالك بيلمع
علشان ماتقوليش محدش قالي و مش ثابت قووي برضة
و بالنسبة للأسعار بقي اي حاجة تخفيض 50 % او واحد وعليه واحد بتبقي عرض كويس
برضة الـــ 40 % مش حلو
و ماتجبيش حاجة من غير مايكون ليها عندك استعمال لمجرد ان تخفيضها كويس
و شوفي انتي عاوزة ايه تاني وانا موجودة ان شاء الله
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 10:36 pm

بصراحه يا رورا انا بجيب الحاجه واشيلها عشان جهازى ومقلقه من حوار الصلاحيه بس بقول ربنا يستر وقالولى ان الحاجه صلاحيتها 3 سنين فربنا يستر باه
يعنى انتى رايك الفونديشن اللى بالاوكسجين ده مينفعش للبشره الدهنيه؟
ومتهيالى البودره السايبه انسب للبشره الدهنيه من الكومبكت مش كده؟ ودول ايه رايك فعرضهم فمايو كويسين ولا استنى ممكن ينزلو بسعر اقل ؟ وهل ينفع يتجابو ويتشالو
معلش تقلت عليكى اوووووووى
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 10:37 pm

انا قصدى يا رورا ع الفونديشن اللى للبشره الدهنيه اللى قلتيلى عليه رايك ايه فعرضهم فمايو ؟
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 10:57 pm

هوه عرضهم كويس بس انتي هتتجوزي امتي يعنيي ؟
و انتي بتشتري من الفرع و الا شحن ؟
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالإثنين أبريل 25, 2011 11:31 pm

انا بشترى عن طريق الشحن ومش هتجوز السنه دى جايز على اول السنه الجايه ان شالله
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2011 12:24 am

د-ريهام كتب:
انا بشترى عن طريق الشحن ومش هتجوز السنه دى جايز على اول السنه الجايه ان شالله

انا بسألك علشان كنتي تشوفي تاريخ الصلاحية و انتي في الفرع
كده بدري ياريهام اشتري قبل فرحك بستة شهور كفاية
انما البرفانات اشتري زي ماانتي عاوزة من دلوقتي
و اي برفيوم 50 % خصم يبقي كويس
و اشتري من العروض الداخلية كمان بيكون تخفيض 60 % ساعات
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2011 12:27 am

يعنى مشتريش اى ارواج من دلواتى ولا فونديشنات؟اومال اكمل النقط بايه؟؟؟؟؟؟
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2011 12:41 am

د-ريهام كتب:
يعنى مشتريش اى ارواج من دلواتى ولا فونديشنات؟اومال اكمل النقط بايه؟؟؟؟؟؟

يعنيي تكملي النقط و لما تيجيي تستعملي الحاجة
يبقي فاضل علي انتهاء صلاحيتها فترة بسيطة ؟
اه هيه تلات سنين بس افرض و صلتك مصنوعة من سنتين مثلا
dona nody
عضو نشيط
عضو نشيط
dona nody

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2011 12:44 am

موضوع الحيره ده عندنا كلنا انا بردو وقعه في مشكله جامده بسبب الحيره انا عايزه انقي كام لون روج لجهازي بردو انا هقولكم الروج الي عندي ودرجاته وعايزه حد يقترحلي الوان الي مش عندي وهتليق عليه عموما انا بشرتي فاتحه انا اولا جبت من الروج التربل الثلاثي الاحمر كود 18467و البنك كود 18464ومن فري مي 21265و 21268
وجبت الملمع ثلاثي الابعاد الي نازل في كتالوج مايو ص108 الون الدهبي منه ياريت يجماعه تفدوني انا عايزه يكون عندي اغلب الالوان ياريت حد يقولي ايه الالوان الي نقصاني وفين في كتالوج مايو بس محدش يقترحلي التربل ولا ثلاثي الابعاد ص 108 لانهم نازلين غالين قوي
معلش طولت عليكوا مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ 27231
المتوكله على الله2
عضو جديد
عضو جديد
المتوكله على الله2

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2011 1:10 am

اهلا ازيك ياجميل قبل مااجاوبك على باقى استفساراتك انا قريت فى ردك انك بتعينى الحاجات لجهازك ولسه فرحك السنه الجايه انا راى ان كده لسه بدرى اوى على شرا الحاجات عشان الاكسبير ياقمره
نصيحه الحاجات الى هتعنيها لجهازك استنى عليها شويه عشان الاكسبير
بالنسبه للاسئلتك بقى ياقمر بصى بما ان بشرتك دهنيه مجموعه اوبتيمالز الخضرا هتبقى حلوة اوى معاكى وهى فعلا مجموعه جميلهومين قال ان نازل الكريمات بس نازل كمان التونر والفوم فى نفس الصفحه بالنسبه لانك مش عايزه تجيبى المجموعه كلها مع بعض مفيش مشكله شوفى الى انتى محتجاه الاول وهاتيه المجموعه كلها حلوة ومفيش وجه للمقارنه بينهم لان كل منتج ليه وظيفه مختلفه عن التانيه
بالنسبه للتونر الى فى صفحة 52 مناسب اكتر ليكى
اما عن منتجات 53 ابعدى عن الميلك عشان طبيعة بشرتك وهو نفس وظيفة الفوم بتاع 52 يعنى الاتنين نفس الحاجه غسول للبشره بس 52 مناسب لبشرتك
اما الاسكراب ولا المقشر فلو بشرتك حساسه هاتى المقشر لو عاديه هاتى الاسكراب
ما الماسكات انا جربتها ومش وحشه
البودره السايبه انا مجربتهاش لان لونها اغمق من بشرتى
وبالنسبه لكريم الاساس الاتنين الى رورو قالتلك عليهم دول اكتر اتنين مناسبين للبشره الدهنيه والبودر الى يبقى حلو معاكى بتاعت اورفليم بيوتى كنترول مات
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2011 1:30 am

جزاكى الله الف خير يا متوكله على الله انتى ورورا وكل اللى بينصحونى ربنا يكرمكو ويجعله فميزان حسناتكو يارب
المتوكله على الله2
عضو جديد
عضو جديد
المتوكله على الله2

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2011 4:29 am

تسلمى ياقمرايه واى استفسار احنا اخوات
وياريت الى يعرف يفيدنا بالنسبه لكريم اساس فرى مى فعلا درجة البورسلين بتاعته فاتحه اوى ومرطب وحلو ولا لا لان انا على طول بستخدم جوردانى بس نفسى فى حاجه افتح منه
وياريت درجات الروجات يابنات
المتوكله على الله2
عضو جديد
عضو جديد
المتوكله على الله2

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2011 4:35 am

طيب بالنسبه لى lala
او اى حد تانى جرب روج فرى مى
ياريت تفيدونى فى الدجتين دول انهى واحده فيهم احلى على الطبيعه لانى محتاره بينهم جداا وانا بشرتى فاتحه البينك كيس احلى ولا الروك ستار احلى؟؟

والباور شاين بردو انهى واحده احلى البينك الكسير ولا الترند بيرى؟؟
عايزه الاحلى فى كل نوع منهم وفى نفس الوقت تكون لونها مختلف عن الى فى النوع تانى يعنى درجة الفرى مى تكون مختلفه عن الباور شاين

وكمان بالنسبه للباور شاين ايه احلىالفورستيد شامبين ولا الجولد تاتش ولا السويت مندارين
انا عاجبنى السويت مندارين بس خايفه تكون فى الطبيعه قالبه على اورانج فهل ده صحيح؟ ولا لونه دهبى؟
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2011 1:56 pm

يارب حد يفيدك يا متوكله ويفيدنى معاكى
وكنت عوزه اعرف كمان ايه رايكو فكريم الشمس سول50 بس بصراحه انا بشرتى حساسه جدا ومش بتستحمل الشمس ولانى دكتوره يعنى بستخدم كريم فوتوديرم حمايه 100 لو تعرفوه فهوه خلص وكنت هجيبه تانى فقلت اسالكم على سول50 ده لو حلو اجيبه واهو يكملى نقط بس ياريت تفيدونى حمايته حلوه ولا اييييييييه؟
منة الله علاء
عضو مميز
عضو مميز
منة الله علاء

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2011 2:19 pm

والله الكريم ده تحفة يا دكتورة ان جبتو لبنت خالى من سنة وهى ماشية عليهوهى طالبة فى كلية فبتطر تنزل كل يوم وبشرتها حساسة وبتسمر من اقل تعرض للشمس من غير واقى بصراحة هى دا الوقت ما بتقدرش تستغنى عنه وبتشكر فيه جدا
dona nody
عضو نشيط
عضو نشيط
dona nody

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟   مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟ Emptyالثلاثاء أبريل 26, 2011 4:29 pm

انا اشتريت روج فيرمي هو الوانه هاديه قوي قوي قوي

مطنشينى ليه ومش عاوزين تفيدونى ليه ممكن المره دى تردو عليا؟؟؟
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية