Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

منتج ناقص من عرض اليوم الواحد بفرع الإسكندرية

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
majoann
عضو ملكي
عضو ملكي
majoann

انثى

منتج ناقص من عرض اليوم الواحد بفرع الإسكندرية Empty
مُساهمةموضوع: منتج ناقص من عرض اليوم الواحد بفرع الإسكندرية   منتج ناقص من عرض اليوم الواحد بفرع الإسكندرية Emptyالثلاثاء يونيو 14, 2011 12:03 am

ضمن عرض اليوم الواحد يوم 12/6 كان كريم المساء ليفت اكسبيرت مع الأسف روحت المشوار لفرع أوريفليم اسكندرية على الفاضى لأن المنتج ده لم ينزل فى الفرع أساسا مع انه ضمن عرض اليوم الواحد ، هل فيه فرصة انه ينزل فى عرض قريب ؟ لأن كده أعضاء اوريفليم اسكندرية اتظلمو
شكرا
هدايه1
عضو نشيط
عضو نشيط
هدايه1

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منتج ناقص من عرض اليوم الواحد بفرع الإسكندرية   منتج ناقص من عرض اليوم الواحد بفرع الإسكندرية Emptyالثلاثاء يونيو 14, 2011 11:58 am

وعلي فكره انا من الشرقيه وهنزل اسكندريه كمان 20 يوم ان شاء الله فممكن نتقابل وتاخديه
saja eltantawy
عضو فعال
عضو فعال
saja eltantawy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منتج ناقص من عرض اليوم الواحد بفرع الإسكندرية   منتج ناقص من عرض اليوم الواحد بفرع الإسكندرية Emptyالثلاثاء يونيو 14, 2011 2:31 pm

على فكره العروض دى اغلبها وهميه انا كنت اول واحده اتصلت يوم العرض وكانو لسه بيفتحو السيستم وطلبت كريم الاساس المقاوم لتقدم العمر اول درجه قالولى خلص أصلها كميات محدوده ووحده صحبتى قالولها انه مش بينزل فى الشحن والعرض بيكون فى الفروع بس وكان العرض نازل على النت ومع ذلك كان مكتوب على المنتج غير متوفر حاليا وانا مجهزه الاوردر على النت من باليل وفتحت الموقع الساعه 10 الا10 وحاولت اطلبه لاكن كان غير متوفرلحد الساعه 10 وتلت بصراحه مواقفهم البايخه كترت اوى وانا بدأت ازهق من الشركه دى وشكلى كده هسبها قريب

منتج ناقص من عرض اليوم الواحد بفرع الإسكندرية
صفحة 1 من اصل 1