Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟

Roraa
rose_elmansoura
Pure Snow
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 12:06 am

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

إزيك يا ساد إن شاء الله تكوني بخير
سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 855315 كنت عايزة أسألك أنتي و كل حد يعرف هي الماسكات الطبيعية اللي بتدخل فيها الخميرة كويسة و الا مضرة لأن انا كنت خسيت الفترة اللي فاتت أوي و وشي خس جداً جداً و شوفت على النت كذا ماسك و الأساسي فيهم الخميرة و أنا خايفة منها خاصة ان في ناس كتبوا ان بعد وقفها بتعمل ترهل بالبشرة و أنا مش عارفة أجربها و الا لأ و محتارة جداً و مش عارفة أعمل إية عشان وشي يرجع مليان و كويس من غير ما أتخن تاني فياريت تفيديني أنتي و أي يحد يقدر يفيدني

و شكراً ليكي و للجميع
و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 12:52 am

ان شاء الله خير يا بيور وعقبالى لما انزل فى الوزن انا كمااان
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى
العمل/الترفيه : Sales Executive Secretary

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 1:13 am

Pure Snow كتب:
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

إزيك يا ساد إن شاء الله تكوني بخير
سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 855315 كنت عايزة أسألك أنتي و كل حد يعرف هي الماسكات الطبيعية اللي بتدخل فيها الخميرة كويسة و الا مضرة لأن انا كنت خسيت الفترة اللي فاتت أوي و وشي خس جداً جداً و شوفت على النت كذا ماسك و الأساسي فيهم الخميرة و أنا خايفة منها خاصة ان في ناس كتبوا ان بعد وقفها بتعمل ترهل بالبشرة و أنا مش عارفة أجربها و الا لأ و محتارة جداً و مش عارفة أعمل إية عشان وشي يرجع مليان و كويس من غير ما أتخن تاني فياريت تفيديني أنتي و أي يحد يقدر يفيدني

و شكراً ليكي و للجميع
و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

اللي اعرفه ان الخميرة كويسة
بس انا مش هاتكلم عليها علشان ماعنديش معلومات مؤكده عن الي قلتيه
انا هاتكلم عن حاجة تانية انتي سألتي عليها ازاي وشك يرد تاني من غير ماتزيدي في الوزن
اولا اهتمي بشرب المياه كتيررر بتدي نضارة للوش
اهتمي بالخضار و الفاكهه في اكلك
اهتمي بالكيف و ليس الكم
يعني كلي كويس من الاشياء المفيدة اللي تفيد وماتتخنش
و ان شاء الله ترجع لك نضارة وشك من تاني

hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 4:21 am

انا مرة قريت علي فتكات تدوبي خميرة في خل

وتخلطيها في حمام الكريم وتسيبيها في شعرك نصف ساعه

عملتها نصف شعري وقع

ههههههههههههههههههه بس الحمد الله مبقتش قرعه
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 8:56 am

hend_dodo كتب:
انا مرة قريت علي فتكات تدوبي خميرة في خل

وتخلطيها في حمام الكريم وتسيبيها في شعرك نصف ساعه

عملتها نصف شعري وقع

ههههههههههههههههههه بس الحمد الله مبقتش قرعه

سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 71234 سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 71234 سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 71234

انا اعرف واحده صاجبتي كانت بتعمل الخميرة دي مع عسل نحل وتحطهم على وشها عشان النضارةوتقليل المظهر الدهني لأن بشرتها كانت دهنية جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دهنية بشكل فظيع
cute.girl
عضو ملكي
عضو ملكي
cute.girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 12:04 pm

ان شاء الله حد يفيدك يارب وترجع بشرتك حلوة زى الاول
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 6:52 pm

ميرسي ليكم كلكم ربنا يبارك فيكم

روز أنا وزني قل نتيجة لإني كنت تعبانة و مريت كمان بظروف سيئة في نفس الوقت و عشان كدة أكيد مش هقولك عقبالك خااااالص سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 140564 لأن ده دمر بشرتي و جابلي انيميا و صغر وشي كتير و ده مش حلو خاااااالص لكن أتمنى ليكي و لكل اللي عايز ينزل في الوزن أنكم تنزلوا بس بمتابعة مع طبيب شاطر مش زي منا نزلت خااااالص سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 215510

رورا شكراً ليكي جداً على المعلومات دي أنا بحاول فعلاً إني أكل فاكهة و أشرب مياة بس انا مشكلتي ان دي مش طبيعتي أنا كنت ممكن أفضل يومين من غير شرب مياة في الشتاء و كنت بكتفي بالشاي أو المشروبات الغازية كمان مكونتش باكل فاكهة و خضروات كتير و ده اللي مزود المشكلة للأسف و عشان كدة لجأت للنت و عملت بحث و لقيت فعلاً مواضيع لناس كتير في منتديات معروفة و مكتوب فيها كذا ماسك بالخميرة و ناس بتشكر فيها بس كمان لقيت ردود قليلة بتحذر من موضوع الترهل ده و عشان كدة قولت أتأكد منكم لأني بثق فيكم جداً سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 855315 شكراً يا قمر و ربنا يبارك لنا فيكي و ان شاء الله هحاول جدياً أعمل اللي قولتي عليه سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 20726

هند الحمد لله انها جت على قد كدة فكرتيني بماسك القرفة اللي خلى وشي أحمر طول النهار سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 71234 هههههههه

دينا أنا مش عارفة بصراحة موضوع أن الخميرة بتقلل الدهون في البشرة الدهنية بس ياريت لو كلمتي صحبتك قريب تسأليها الماسك ده عمل معاها أيه

كيوت شكراً ليكي و ربنا يستجيب منك يااااارب أحسن أنا بجد زعلانة أووووووي سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 820935

أنا بشكركم كلكم كتيــــــــــــــــر ربنا يجازيكم كل خير سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 20726

rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 7:14 pm

Pure Snow كتب:
ميرسي ليكم كلكم ربنا يبارك فيكم

روز أنا وزني قل نتيجة لإني كنت تعبانة و مريت كمان بظروف سيئة في نفس الوقت و عشان كدة أكيد مش هقولك عقبالك خااااالص سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 140564 لأن ده دمر بشرتي و جابلي انيميا و صغر وشي كتير و ده مش حلو خاااااالص لكن أتمنى ليكي و لكل اللي عايز ينزل في الوزن أنكم تنزلوا بس بمتابعة مع طبيب شاطر مش زي منا نزلت خااااالص سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 215510

رورا شكراً ليكي جداً على المعلومات دي أنا بحاول فعلاً إني أكل فاكهة و أشرب مياة بس انا مشكلتي ان دي مش طبيعتي أنا كنت ممكن أفضل يومين من غير شرب مياة في الشتاء و كنت بكتفي بالشاي أو المشروبات الغازية كمان مكونتش باكل فاكهة و خضروات كتير و ده اللي مزود المشكلة للأسف و عشان كدة لجأت للنت و عملت بحث و لقيت فعلاً مواضيع لناس كتير في منتديات معروفة و مكتوب فيها كذا ماسك بالخميرة و ناس بتشكر فيها بس كمان لقيت ردود قليلة بتحذر من موضوع الترهل ده و عشان كدة قولت أتأكد منكم لأني بثق فيكم جداً سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 855315 شكراً يا قمر و ربنا يبارك لنا فيكي و ان شاء الله هحاول جدياً أعمل اللي قولتي عليه سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 20726

هند الحمد لله انها جت على قد كدة فكرتيني بماسك القرفة اللي خلى وشي أحمر طول النهار سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 71234 هههههههه

دينا أنا مش عارفة بصراحة موضوع أن الخميرة بتقلل الدهون في البشرة الدهنية بس ياريت لو كلمتي صحبتك قريب تسأليها الماسك ده عمل معاها أيه

كيوت شكراً ليكي و ربنا يستجيب منك يااااارب أحسن أنا بجد زعلانة أووووووي سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 820935

أنا بشكركم كلكم كتيــــــــــــــــر ربنا يجازيكم كل خير سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 20726

الف سلامه عليكى يا بيور Embarassed Embarassed Embarassed

خير يا حبيبتى متزعليش نفسك عشان اى حاجة وصدقينى اكيد ده خير اللهم فرح قلبك قريبا وترجعلك صعتك قريبا باءزن الله Arrow Arrow Arrow
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 7:37 pm

ربنا يخليكي يا روز فعلاً مفيش حاجة تستاهل ربنا يسعدك و يسعدنا كلنا يارب
تسلمي ليه يا قمر سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 20726 سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 00020322 سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 20726
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

الاوسمة : وسام الحضور المميز
انثى
العمل/الترفيه : ليدر أوريفلاميه مبتدئة

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 8:42 pm

أولا أنا بعتزر عن التأخير فالرد عليكى ياقمر بس بجد كنت مشغولة
ثانيا مفيش ماسك طبيعى يضر البشرة ألالو عندك حساسية من المادة نفسها زى مثلا مية الورد لازم يتعملها تست الاول
بس لية أنتى بتقولى أنها هترهل لا عادى طب ما ماسك النشا بيشد الوش برضة
وعالعموم ياقمر يفضل انك تجيبى كريم كلينك ليل ونهار ودة طبعا بجد ملوش حل ومن أول مرة هتدعيلى
بس أنتى أدعيلى أخس برضة أنا والبنات أحسن الهدوم ضاقت ومحمد هيدور حصر الملابس rabbit
ومش هيلبسنى نصهم rabbit rabbit rabbit
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 9:02 pm

Pure Snow كتب:
ربنا يخليكي يا روز فعلاً مفيش حاجة تستاهل ربنا يسعدك و يسعدنا كلنا يارب
تسلمي ليه يا قمر سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 20726 سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 00020322 سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 20726

الله يخليكى يا بيور

حلوة اوى بوكيه الورد دة ممكن اخده

هههههههههه
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 10:22 pm

sad angel كتب:
ثانيا مفيش ماسك طبيعى يضر البشرة ألالو عندك حساسية من المادة نفسها زى مثلا مية الورد لازم يتعملها تست الاول
وعالعموم ياقمر يفضل انك تجيبى كريم كلينك ليل ونهار ودة طبعا بجد ملوش حل ومن أول مرة هتدعيلى
بس أنتى أدعيلى أخس برضة أنا والبنات أحسن الهدوم ضاقت ومحمد هيدور حصر الملابس سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 649663
ومش هيلبسنى نصهم سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 649663 سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 649663 سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 649663

حبيبتي مفيش تأخير و لا حاجة ربنا يوفقك و يجازيكي كل خير و يصلح أحوالك ... و ياااااارب نخس كلنا بس بصحة و سعادة
انا بحب الماسكات الطبيعية لكن كنت خايفة لأن الناس اللي كتبوا موضوع الترهل ده قالوا لإنها بتنفخ الوش و عشان كدة لما بنبطله بيعمل ترهل لجلد الوش
انا هجربة إن شاء الله بما إنك طمنتيني و أقولكم على النتيجة و بإذن الله هشتري الكريم ده بس يارب يكون موجود و ربنا يجازيكي كل خير سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 20726

rose_elmansoura كتب:

الله يخليكى يا بيور

هههههههههه

ههههههه طبعاً يا قمر كمان فوقه اتنين كمان سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 00020322سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 00020322
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 10:25 pm

معلش يا ساد هتعبك هو الكريم ده مناسب للبشرة الجافة لأن انا بشرتي مايلة للجفاف

rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 10:31 pm

Pure Snow كتب:
sad angel كتب:
بس أنتى أدعيلى أخس برضة أنا والبنات أحسن الهدوم ضاقت ومحمد هيدور حصر الملابس سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 649663
ومش هيلبسنى نصهم سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 649663 سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 649663 سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 649663

حبيبتي مفيش تأخير و لا حاجة ربنا يوفقك و يجازيكي كل خير و يصلح أحوالك ... و ياااااارب نخس كلنا بس بصحة و سعادة
انا بحب الماسكات الطبيعية لكن كنت خايفة لأن الناس اللي كتبوا موضوع الترهل ده قالوا لإنها بتنفخ الوش و عشان كدة لما بنبطله بيعمل ترهل لجلد الوش
انا هجربة إن شاء الله بما إنك طمنتيني و أقولكم على النتيجة و بإذن الله هشتري الكريم ده بس يارب يكون موجود و ربنا يجازيكي كل خير سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 20726

rose_elmansoura كتب:

الله يخليكى يا بيور

هههههههههه

ههههههه طبعاً يا قمر كمان فوقه اتنين كمان سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 00020322سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 00020322

ثانكس بيور سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 10157
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 10:46 pm

العفو يا قمر سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 43725
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 11:17 pm

كريم الكلينك لجميع أنواع البشرة وكل الاعمار
عرفة اللى نازل هدية فبرنامج الترحيب الاخير بتاع الشهر دة
بجد هيعجبك وجيبى الليل الاول أنا دايما بحب كريمات الليل أكتر عشان البشرة بتستفيد منها كويس وأحنا نيمين ومش معنى كدة النهار مش مهم لا طبعا نفس الاهمية
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء نوفمبر 01, 2011 11:36 pm

يا نهار ابيض كويس إنك قولتيلي دا أنا افتكرته كريم مش من اوريفليم و كنت هتصل بالعزبي عشان أسأل لو موجود أشتريه سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 424858
أنا شوفته دلؤتي في برنامج الترحيب بس لو قصدك كريم بيوكلينيك اللي لونه ابيض و الجزء اللي بينزل منه الكريم احمر فده لشد البشرة هو مش غلط إني استخدمه من دلؤتي انا بشرتي صحيح نظراً لإنها جافة بدأ فيها تجاعيد بجانب الشفايف و في الجبهة بس مفيش ترهل انا مشكلتي إني عايزة وشي يسمن و يقل منه مظاهر التعب و الإجهاد و الأنيميا
معلش انا عارفة إني زهأتك بس أنا بثق فيكي جداً ياريت لو شايفة إنه يناسبني تقوليلي عشان إن شاء الله أشتريه الشهر ده
cute.girl
عضو ملكي
عضو ملكي
cute.girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالأربعاء نوفمبر 02, 2011 1:21 pm

متزعليش ياقمر وربنا يبعد عنك اى حاجة وحشة

انا على ما اعتقد مفيش حاجة بتخلى الوش يسمن غير الغذاء الكويس السليم اللى فى فيتامينات وكمان شرب المياه بيفيد البشرة جدا وبيرطبها

وكمان النوم لازم تنامى بدرى و تصحى بدرى لان السهر بياثر جامد على البشرة والعين

وان شاء الله ساد تفيدك
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالأربعاء نوفمبر 02, 2011 4:50 pm

ربنا يخليكي يا كيوت ربنا يحفظنا كلنا و يكتب لنا الخير
والله يا كيوت أنا بحاول فعلاً أكل خضروات و فاكهة و بحاوا اشرب مياه كتير بس نفسي في حاجة تساعد مع كده خاصة ان موضوع النوم ده مش عارفة اظبطه خالص
شكراً يا قمر و ربنا يكتب لنا الخير كلنا

sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالأربعاء نوفمبر 02, 2011 6:54 pm

Pure Snow كتب:
يا نهار ابيض كويس إنك قولتيلي دا أنا افتكرته كريم مش من اوريفليم و كنت هتصل بالعزبي عشان أسأل لو موجود أشتريه سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 424858
أنا شوفته دلؤتي في برنامج الترحيب بس لو قصدك كريم بيوكلينيك اللي لونه ابيض و الجزء اللي بينزل منه الكريم احمر فده لشد البشرة هو مش غلط إني استخدمه من دلؤتي انا بشرتي صحيح نظراً لإنها جافة بدأ فيها تجاعيد بجانب الشفايف و في الجبهة بس مفيش ترهل انا مشكلتي إني عايزة وشي يسمن و يقل منه مظاهر التعب و الإجهاد و الأنيميا
معلش انا عارفة إني زهأتك بس أنا بثق فيكي جداً ياريت لو شايفة إنه يناسبني تقوليلي عشان إن شاء الله أشتريه الشهر ده

أنا عندى 27 سنة وبستعملة بس بصراحة مش بنتظام عشان بصراحة كنت جيباة أجربة قبل مجيبة للناس عشان أنا مبحبش أدى حاجة لحد معرفش نتايجها أو مش واثقة فيها
والحجات للسن الكبير بحاول أسأل عليها حد تانى من زميلى لو يعرف حد جربها
بس لما بواظب علية بيكون تحفة بجد رغم أن وشى مش محتاجة كمان
بس الاهم الغذا من جوا خدى بالك والمية مهمة جدا والفاكهة والخضار ورأى تعملى تحليل دم كامل وتروحى لدكتور تغذيه كويس يكتبلك الفيتامينات اللى نقصاكى وبجد هتظبطى دة اللى كنت عملتة لما كنت خسيت وبجد دى كانت أسعد فترة فحياتى نفسى أرجعها تانى ؟؟؟
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟   سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ Emptyالأربعاء نوفمبر 02, 2011 11:31 pm

ربنا يكرمك يا ساد و يجازيكي يااااااارب كل خير أنا فعلاً كنت ناوية أعمل صورة دم كاملة بعد العيد إن شاء الله و أروح لدكتور و بإذن الله مؤقتاً هعمل زي مقولتوا بالنسبة للخضار و الفاكهة و المياة و بأذن الله هشتري الكريم زي مقولتي و ربنا يسهل إن شاء الله
و اتمنى من كل قلبي و أرجو الله أن يسعدك أكثر من الفترة التي ذكرتيها بـ1000 مرة و أن يديم سعادتك بالدنيا و الأخرة
شكراً لكِ جزيل الشكر بارك الله فيكي سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟ 00020322

سؤال لساد أنجل ؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سحب اجهزة كهربائية وتخفيضات 50% من اوريفليم ابريل
» سؤال بلييييييييييييييييييييز
» سؤال هااااااااااااااام
» اسعار خدمة الشحن(تسليم اليوم التالي)
» بس سؤال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟