Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى

Ran
نيفين فتحى
Jumana
mim2511
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mim2511
عضو جديد
عضو جديد
mim2511

انثى

الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى Empty
مُساهمةموضوع: الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى   الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 11:43 pm

ازيكم فاكرنى انا كتبت موضوع الشهر اللى فات انهم غيروا الهير اكس الازرق فى برنامج ترحيبى بشامبو جوز الهند تخيلوا الشهر ده عاوزين يموتونى من الغيظ ويغيروا برفان بريشيوس بعنبر انا بجد مش عارفه اعمل ايه اتصدمت لما لقيتهم حاطين فى الفاتوره عنبر مكان بريشيوس انا عامله العضويه علشانها ومستنياها من 3 شهور انا بجد كرهت الشركه دى انا عضوه فى شركه تانيه برضه عمر الهديه متغيرت بالعكس الشهر ده زودوا حوالى 5هدايا هم ليه بيعملوا كده دا غير ان الهدايا بتكون مجانيه انا دافعه 40 جنيه بجد منهم للهالحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889 الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889 الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889 الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889 الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889 الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889 الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889 الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889
mim2511
عضو جديد
عضو جديد
mim2511

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى   الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 11:51 pm

ايه يابنات فين المشاركه الوجدانيه 9 مشاهدات ومحدش حتى يقولى معلش لو حد يعرف حل للموضوع ده ياريت يفيدنى انا لسه معملتش الاوردر
Jumana
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Jumana

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى   الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى Emptyالإثنين ديسمبر 19, 2011 12:01 am

لو البريشيوس جت ممكن تخديها و الله اعلم
نيفين فتحى
عضو مميز
عضو مميز
نيفين فتحى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى   الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى Emptyالإثنين ديسمبر 19, 2011 12:13 am

بصى البرشيوس هتيجى بكره استنى يمكن ينزلوها
Ran
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Ran

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى   الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى Emptyالإثنين ديسمبر 19, 2011 7:26 am

معلش يا ميم متزعليش
اصل الاقبال على الشركة تاريخي والحاجة بتخلص هوا
حاجة تنقط
عموما جربي انهاردة في شحنتين جم فيهم الحاجات اللي كانت خلصانة
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى   الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى Emptyالإثنين ديسمبر 19, 2011 9:18 am

bounce bounce bounce
متزعليش يا حبيبتي حاولي مع الشركة تاني وزي ما البنات قالولك ممكن تتغير بالبريشوس لما تيجي
بوسى باسم
عضو نشيط
عضو نشيط
بوسى باسم

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى   الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى Emptyالإثنين ديسمبر 19, 2011 9:47 am

mim2511 كتب:
ازيكم فاكرنى انا كتبت موضوع الشهر اللى فات انهم غيروا الهير اكس الازرق فى برنامج ترحيبى بشامبو جوز الهند تخيلوا الشهر ده عاوزين يموتونى من الغيظ ويغيروا برفان بريشيوس بعنبر انا بجد مش عارفه اعمل ايه اتصدمت لما لقيتهم حاطين فى الفاتوره عنبر مكان بريشيوس انا عامله العضويه علشانها ومستنياها من 3 شهور انا بجد كرهت الشركه دى انا عضوه فى شركه تانيه برضه عمر الهديه متغيرت بالعكس الشهر ده زودوا حوالى 5هدايا هم ليه بيعملوا كده دا غير ان الهدايا بتكون مجانيه انا دافعه 40 جنيه بجد منهم للهالحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889 الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889 الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889 الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889 الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889 الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889 الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889 الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى 209889
العنبر جميلة جدا انا اخدتها برده كانت هتبدله مكان البرشيوس وسئلت البنت الى هناك قالتلى انها مينفعش اخد البرشيوس لانها اتبدلت على السيستم وكمان الروج اتبدل الكود ب 15151 بدل 15152 اللون وحش جدا كل شهر لازم يبدلوه الهدية مش عارفه ايه ده لازم نقدم شكوه جماعية بجد ونعمل اضراب علشان الهدايا تيجى مظبوطه بعد كده صح ولا لاء
asd1234
ملكي نشيط
ملكي نشيط
asd1234

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى   الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى Emptyالإثنين ديسمبر 19, 2011 10:57 am

عندك حق بس نعمل شكوي جماعية ازاي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عايزينهم يسمعونا
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى   الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى Emptyالإثنين ديسمبر 19, 2011 1:17 pm

علي فكرة الامبير احلي من البرشيوس

الحقققققققققققققققققووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننىىىىىىىىىى
صفحة 1 من اصل 1