Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

حنشترى اية من كاتلوج شهر 6

fatma hisham
Doaa Ramadan
نانا ناننا
ميرو كاتى
secret.whisper
cute.girl
mitsuki
Houpy
Pure Snow
NOREEN
rain
shemaalhesesy
Rowayda
moon333
ساندي
نهى2
sara.hosny
تغريد عبد الرحمن
nona mido
مصطفى خروب
بسمة علاء الدين
rose_elmansoura
asd1234
د ورده
monmon mony
how2be
souma
diva_faraona
emy star
marobader
dinaali
medo
36 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالأحد مايو 20, 2012 10:03 pm

rose_elmansoura كتب:
diva_faraona كتب:
dinaali كتب:
diva_faraona كتب:
كتالوج شهر 6 ده هيخرب ميزانتى ا ش ا ههههههههههه
بصوا عايزاكم تنقولى من دول يا جماعة
1-برفان امازونيا الجديد
2- النضارة الشمس
3-جيل العين بتاع اسنشيالز
4-الكولونيا محتارة فيها ما بين اللافندر والى بالفريزيا اية رايكم؟
5-كريمات الجسم ده ادمااااان طبعا بس انا عندى الدانسنج ليدى والامبر والدلايت اجيب كريم انيجما ولا باراديس ولا جوردانى وايت؟ اختارولى انتوا بحب الروايح التقيييييلة
6- نفسى اجيب اسبراى من اللى نازلين ا ش ا
7-صابونة امازونيا عاجبنى شكلها جدااااااااا هيا والشاور بتاعها
8-حاسة ان مجموعة ديسكفر سعرها كده كويس فعايزة اجيب اللبنى هو ريحته نعناع ولا اييييييية؟
ساعدونى ف الاختيار يا بنات وكل شهر وانتوا مفلسين حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 747496 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 20726

حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 424858 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 424858 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 429658 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 429658 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 424858 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 429658 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 424858 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 429658 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 424858 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 429658 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 424858 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 429658
محلش محلش تعيشي وتجيبي يا قمر
انا مش حساعدك تختاري ماشي انا بس حعلق على اللي انتي مختاراه والأختيار ليكي
انا اولا خايفة تطلع الكولونيا بتاعه الفريزيا شبة الفولار مجنوليا وانا مش حبيتها خالص
بلنسبة للكريمات انا ناوية اجرب البارديس فلو جبت بدري حقولك لأخبار
وبعدين متقوليش مفلسين فلوسنا في اما بس عند الخواجه اوريفليم !!!!!!!!!!
لية بس كده يا دندون مش هتساعدينى؟ انا بحب اختياراتك ده حتى لسه مسربة الديفين الحمرا النهاردة ههههههههههههه حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 332753

مبروك يا مرمر على تصريف العفريت الى كان مجننك حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 332753 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 332753 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 332753

عن راى جيبى بادى كريم انيجما
واسبراى شيفون وايكلا السودا والالفى انا عندى الايكلا وناويه اجيب الاتنين التانيين
شكرااااااااااااااا ياقمر الله يبارك فيكى حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 20726
بسمة علاء الدين
عضو نشيط
عضو نشيط
بسمة علاء الدين

انثى
العمل/الترفيه : Doctor

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالأحد مايو 20, 2012 11:27 pm

أنا محتارة بين كريم الأكسجين وكريم اوبتيمالس انيرجي الجديد؟ أنا جبت كريم العين بتاع اوبتيمالس ده وعجبني حاسة إنه مريح عيني
وهل بيرفيوم اسندندت الرجالي حلو ؟
وعايزة اجيب ماسكة x2f
وغسول وكريم مجموعة الصبار
وبفكر اجيب النضرة الشمس
وتونر بيور سكين
وبودر ستوديو ارتيست السايبة

في حد كان بيسأل على بودر فري مي هي مشكلتها إني بحس إنها خفيفة قوي, يعني مش بتحط بسهولة
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 12:26 am

emy star كتب:
dinaali كتب:
emy star كتب:
dinaali كتب:
مارو بالنسبة لكبسولات الوجه انتي لو محتاجه تفتيح هاتيها لكن لو حتجيبيها عشان الخطوط استني شوية الأكسجين ده رأيي
ايمي بالنسبة لكريمات القدم كده سعرها حلو وانا جربت اللي بيزيل رائحه القدم وعجبني بريحه النعناع
وبالنسبة للأسعار دي بتبقي زياده سنوية كل شركة بتختار شهر كل سنه بتزود فيه اسعارها انا نزلت مول وشفت ستاند بتاع اماندا مصدقتش لما قالتلي ان الروج اللي كنت بجيبة ب8ج عدي ال20 ولمانيكير بقي 19 والجلوس بيبداأ من 14 بس بصراحه كبير اكبر من اوريفليم
وشفت فلورامار البودر اللي كنت بجيبها ب30 بقت ب 45ج
عاااااااااااااااااااااااااااااادي جدا هي الحياة

مقلتليش رايك في الشور الى نازل 400 مل بتاع ديسكفرى

وهيا البودر بتاعت فلورمار حلوة اصل في ناس كتير بتشكرلى فيها ومش لقية بودر في اوريفليم
ايمي انا مجربتش شاورات من اوريفليم خالص فمش حقدر افيدك
بودر فلورامار جميلة جدا بس لو عايزة التوب هاتي البورجوا الأصلية هي غالية معدية ال100 بس تحفه
طيب البرجوا بتجبيها منين في اليكس

من مزايا في سان استفانو مول
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 12:29 am

diva_faraona كتب:
rose_elmansoura كتب:
diva_faraona كتب:
dinaali كتب:
diva_faraona كتب:
كتالوج شهر 6 ده هيخرب ميزانتى ا ش ا ههههههههههه
بصوا عايزاكم تنقولى من دول يا جماعة
1-برفان امازونيا الجديد
2- النضارة الشمس
3-جيل العين بتاع اسنشيالز
4-الكولونيا محتارة فيها ما بين اللافندر والى بالفريزيا اية رايكم؟
5-كريمات الجسم ده ادمااااان طبعا بس انا عندى الدانسنج ليدى والامبر والدلايت اجيب كريم انيجما ولا باراديس ولا جوردانى وايت؟ اختارولى انتوا بحب الروايح التقيييييلة
6- نفسى اجيب اسبراى من اللى نازلين ا ش ا
7-صابونة امازونيا عاجبنى شكلها جدااااااااا هيا والشاور بتاعها
8-حاسة ان مجموعة ديسكفر سعرها كده كويس فعايزة اجيب اللبنى هو ريحته نعناع ولا اييييييية؟
ساعدونى ف الاختيار يا بنات وكل شهر وانتوا مفلسين حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 747496 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 20726

حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 424858 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 424858 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 429658 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 429658 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 424858 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 429658 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 424858 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 429658 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 424858 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 429658 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 424858 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 429658
محلش محلش تعيشي وتجيبي يا قمر
انا مش حساعدك تختاري ماشي انا بس حعلق على اللي انتي مختاراه والأختيار ليكي
انا اولا خايفة تطلع الكولونيا بتاعه الفريزيا شبة الفولار مجنوليا وانا مش حبيتها خالص
بلنسبة للكريمات انا ناوية اجرب البارديس فلو جبت بدري حقولك لأخبار
وبعدين متقوليش مفلسين فلوسنا في اما بس عند الخواجه اوريفليم !!!!!!!!!!
لية بس كده يا دندون مش هتساعدينى؟ انا بحب اختياراتك ده حتى لسه مسربة الديفين الحمرا النهاردة ههههههههههههه حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 332753

مبروك يا مرمر على تصريف العفريت الى كان مجننك حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 332753 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 332753 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 332753

عن راى جيبى بادى كريم انيجما
واسبراى شيفون وايكلا السودا والالفى انا عندى الايكلا وناويه اجيب الاتنين التانيين
شكرااااااااااااااا ياقمر الله يبارك فيكى حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 20726

نسيت اقولك على الأسبرايهات انا جربت الفليستي حلوة وبتثبت شوية
وجربت الجورداني جولد بس مش نازلة
ومبروك يا ستي على تصريف العفريت انا عشان كده مرضيتش اختار انا قلت اقولك على اللي جربته وانتي تختاري بقي عشان متحملينيش ذنبك
مصطفى خروب
عضو نشيط
عضو نشيط
مصطفى خروب

ذكر
العمل/الترفيه : مهندس مدنى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 2:10 am

انا بقى ناوى اجيب
1- برفان جيوردانى دولسى فيتا الرجالى
2- برفان اكسيت الرجالى
3-ممكن الاسيندنت البيضا الرجالى
4- البادى كريم جريس وبريشيوس ولو حد جربهم يقولى ايه اخبارهم
5- ممكن اجيب برفان امازونياالرجالى لو حد جربه برضه يقوللى
6- ممكن اسبريهات من اللى نازلة بس حد يقوللى ايه احسنهم فى الرجالى والحريمى
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 2:48 am

مصطفي فينك من زمان يا رجل
ياريت انت تطمنني بقي على الجوردان دولسي والاسيندنت
اما الكريمات انا مجربتش الجريس ور البريشوس بس الجريس عامة خفيفة جدا حلوة بس خفيفة
انا جربت الفولار والجورداني والأنيجما والأفتر اورز واللوتشيا و الألفي والأيكلا وعجبوني كلهم حتي لو بارفاناتهم عجبتني
اما الأسبريهات انصحك متجيبش البلاتينيوم سيئة جدا
انا مش فاكرة طبعا ايه نازل بس الأركتكت متفوتهاش لو نازلة والحريمي الفليستي حلوة قوي والألفي
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 3:00 am

بسمة علاء الدين كتب:
أنا محتارة بين كريم الأكسجين وكريم اوبتيمالس انيرجي الجديد؟ أنا جبت كريم العين بتاع اوبتيمالس ده وعجبني حاسة إنه مريح عيني
وعايزة اجيب ماسكة x2f
وبفكر اجيب النضرة الشمس
وتونر بيور سكين

في حد كان بيسأل على بودر فري مي هي مشكلتها إني بحس إنها خفيفة قوي, يعني مش بتحط بسهولة

يعني البودر دي خفيفة بمعني ان تغطيتها خفيفة ولا اية ؟؟

يعني لو انا حطيتها من غير كريم اساس هتبأه خفيفة و مش بتغطي كويس لو في اثار حبوب او كدا ؟؟
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 3:02 am

مصطفى خروب كتب:
انا بقى ناوى اجيب
1- برفان جيوردانى دولسى فيتا الرجالى
2- برفان اكسيت الرجالى
3-ممكن الاسيندنت البيضا الرجالى
4- البادى كريم جريس وبريشيوس ولو حد جربهم يقولى ايه اخبارهم
5- ممكن اجيب برفان امازونياالرجالى لو حد جربه برضه يقوللى
6- ممكن اسبريهات من اللى نازلة بس حد يقوللى ايه احسنهم فى الرجالى والحريمى

بما انك يا مصطفي بتفدنا دايما في موضوع البرفانات الرجالي ممكن تقولي ايه اخبار الاسيدنت السودا معاك و توصفهالي كدا؟؟؟
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 4:32 am

اقتباس :
ومحتارة في الشاور

d
احلى شاور جيل بالنسبالى هو ديسكفر ريحته منعشه جدا وثابته حتى الصابون بتاعه بحبه جدا
وخساره بقاله مده مش بينزل
احلى ريحتين عجبونى الاخضر والبينك
الازرق معجبنيش خاالص
ولا كنيا اللى لونه بنى ريحته مسكره زياده عن اللزوم تحسي انك بتشمى طبق حلويات

البلاتنيوم انا جبته من العرض الداخلى هو فرنسي وتحفه بجد احلى برفان رجالى شميته ف اورفليم ريحته فواحه وف نفس الوقت هاديه وبيثبت ف الهدوم اياااااام وريحته بتحلو كل ما بيتساب ع الهدوم بفكر اجيب منه واحد كمان
medo
عضو فعال
عضو فعال
medo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 10:29 am

مجدش رد عليييييييييييييييييييييييييييية
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 11:45 am

souma كتب:
بسمة علاء الدين كتب:
وعايزة اجيب ماسكة x2f
وبفكر اجيب النضرة الشمس
وتونر بيور سكين

يعني لو انا حطيتها من غير كريم اساس هتبأه خفيفة و مش بتغطي كويس لو في اثار حبوب او كدا ؟؟
لو حطتيها من غير كريم اساس مش هتبان اصلا ولا كانك حاطة حاجة نصيحة بلاش منها
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 11:53 am

nona mido كتب:
اقتباس :
ومحتارة في الشاور

d
احلى شاور جيل بالنسبالى هو ديسكفر ريحته منعشه جدا وثابته حتى الصابون بتاعه بحبه جدا
وخساره بقاله مده مش بينزل
احلى ريحتين عجبونى الاخضر والبينك
الازرق معجبنيش خاالص
ولا كنيا اللى لونه بنى ريحته مسكره زياده عن اللزوم تحسي انك بتشمى طبق حلويات

البلاتنيوم انا جبته من العرض الداخلى هو فرنسي وتحفه بجد احلى برفان رجالى شميته ف اورفليم ريحته فواحه وف نفس الوقت هاديه وبيثبت ف الهدوم اياااااام وريحته بتحلو كل ما بيتساب ع الهدوم بفكر اجيب منه واحد كمان
حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 835125
تغريد عبد الرحمن
عضو جديد
عضو جديد
تغريد عبد الرحمن

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 12:36 pm

صباااااااااااااح الفل على احلى بنات حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 20726 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 836339 طبعا نضاره الشمس دى اساسى بس فى سؤال لو حد يعرف بودره الفاونديشن ال فى صفحه41 حد يعرف فيها برونز او لا
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 12:50 pm

medo كتب:
الحمد لله يادندن انا كويسة بس بقى شوية مشاغل
كريمات الايدين ص 128
وفعلا شاور الديسكفرى انا استخدمت منة ااسنة اللى فاتت وكان حلو بصراحة
وناوية اجيب منة اللبنى او الازرق والبمبى
وممكن وصف بارفان باراديس لانى فاكرة حد قال علية انة شرقى ولة انا غلطانة

سوري يا اسراء اتاخرت عليكي
بصي انا لما شميت البارديس من التست كان ريحتها بخور خالص لكن ورده جابتها وبتشكر فيها وبتقول عليها شرقية وثابته جدا وحبيتها
لكن انا لما شميتها من العينه معجبتنيش يمكن العينه مش حلوة
الله اعلم
بسمة علاء الدين
عضو نشيط
عضو نشيط
بسمة علاء الدين

انثى
العمل/الترفيه : Doctor

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 1:09 pm

monmon mony كتب:
souma كتب:
بسمة علاء الدين كتب:
وعايزة اجيب ماسكة x2f
وبفكر اجيب النضرة الشمس
وتونر بيور سكين

بظبط مش هتبان خالص وبعدين عشان أحط منها كنت بتك عليها جامد :) فخلصت معايا في شهر.. بلاش منها أحسن بس أنا ملاحظة إن مفيش عرووض بتنزل عالبودر مضغوطة غير كل فين وفين مش عارفة ناسينها ليه
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 1:14 pm

فعلا هو شرقى بس جمييييل وكمان ثباته كويس برغم انه لسه مش لحق يتعتق لو بتحبى فليستى هتحبيه
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 2:05 pm

ميرسى ياوردة ع الادد حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 20726 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 20726
how2be
عضو فعال
عضو فعال
how2be

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 3:05 pm

فعلاً البرفانات دى أذواق وكل واحد ذوقه بيختلف عن التانى يعنى أنا شايفة كل واحد يقولى إنه بيحب نوع مختلف عن التانى ويقول دا رقم واحد فى اوريفليم دوختونى اثبتوا بقى حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 649663 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 649663حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 649663حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 649663حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 649663حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 649663حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 649663حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 649663حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 649663حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 649663حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 649663

حرام بقى مش كل شوية كل شوية اقعد اعيط كدا اللاب كدا اتغرق

بالنسبة لدولسى فيتا ريحتها عاليه عجبت جوزى حتى عن الجوردانى البنى وثبات جوردانى عامة حلو والتصنيع بتاعها سويدى وريحتها فخمة قوى أنا بحبها جداً وعاوزة اجيبها لجوزى الشهر ده

فى الحريمى بقى أنا بحب الحاجات الهادية الناعمة قوى مش بحب خالص الروائح الشرقية خااااااااااااااااااااااالص
how2be
عضو فعال
عضو فعال
how2be

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 3:09 pm

اها بريشياس دى مونتس البيضة حلوة خالص

والجريس بردو تحفة بس الاتنين مش شرقى خالص

ريحتهم رقيقة خالص
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 4:23 pm

بسمة علاء الدين كتب:
monmon mony كتب:
souma كتب:
بسمة علاء الدين كتب:
وعايزة اجيب ماسكة x2f
وبفكر اجيب النضرة الشمس
وتونر بيور سكين

بظبط مش هتبان خالص وبعدين عشان أحط منها كنت بتك عليها جامد :) فخلصت معايا في شهر.. بلاش منها أحسن بس أنا ملاحظة إن مفيش عرووض بتنزل عالبودر مضغوطة غير كل فين وفين مش عارفة ناسينها ليه

اها للأسف انا بقالي 3 شهور مستنية ينزلو عروض علي البودرة المضغوطة و مفيييييييييييييييييش خالص Sad

بس انتو كدا خوفتوني منها و مش هاجبها خلاص حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 461734
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 4:31 pm

souma كتب:
بسمة علاء الدين كتب:
monmon mony كتب:
souma كتب:
بسمة علاء الدين كتب:
وعايزة اجيب ماسكة x2f
وبفكر اجيب النضرة الشمس
وتونر بيور سكين

اها للأسف انا بقالي 3 شهور مستنية ينزلو عروض علي البودرة المضغوطة و مفيييييييييييييييييش خالص Sad

بس انتو كدا خوفتوني منها و مش هاجبها خلاص حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 461734
دينا كانت بتقو البودر بتاعت فلورمار حلوة ممكن تجيبيها على ماينزلوا حاجة كويسة في عرض
medo
عضو فعال
عضو فعال
medo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 9:09 pm

شكرا يادينا
يبقى الباراديس لازم اروح اشمها الاول
وياريت تبصى على كريمات الايدين كمان وتقوليلى استعملتيها
او اى حد استخدمها ويقولى اخبارها اية
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 9:48 pm

انا كمان ناويه اجيب مسكارا fx والسيرم الملمع للشعر هير اكس الموف واسبراى الالفى وواحد كمان بس لسه ماستقرتشى عليه واحتمال برفان امازونا الجديد والنضاره الشمس والايلينر بتاع جيردوانى حد جربه
نهى2
عضو vip
عضو vip
نهى2

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 10:16 pm

طيب يا جماعة النضارة الشمس الفظيعه دىحنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 461734 حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 440166 اللى فى كتالوج 6 المقاس بتاعها المكتوب مناسب للوش الصغير ولا الكبير وهى مقاسين ولا مقاس واحد لحسن مش قادرة احدد ،
وياترى حد جرب واشترى نضارات من اوريفليم وطلعت كويسه لحسن فى الآخر معظم الاكسسوارات بتبقى مقلب حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 209889 ؟؟
ياريت اللى عنده فكره يقولنا
asd1234
ملكي نشيط
ملكي نشيط
asd1234

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالإثنين مايو 21, 2012 10:19 pm

انا كمان عاوزة اعرف الراي في النضارة ؟؟؟؟
مصطفى خروب
عضو نشيط
عضو نشيط
مصطفى خروب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 22, 2012 1:34 am

ازيك يا دينا وازيك يا سوما
بالنسبة للدولسى فيتا انا شمتها فى الفرع
ريحتها حكاااااااااااااايه لما تجربوها هتقولو احسن برفان فى اوريفليم
راقى جدا وثابت هو هيعجب اللى بيحب نوعيه السول والايكلا سبورت من نفس العيله يعنى

وبالنسبة للاسيندنت

الاسيندنت بيور (البيضاء): بصراحه برفان اكتر من رائع وبحبه جدا جدا وهو اول برفان جبته من اوريفليم على فكره
انا بحس ان ريحته اهدى وارق ريحة برفان ممكن تشمها
كمان لاحظت حاجه غريبه لما جربت التست اللى كان نازل فى الكتالوج بتاع برفان بارادايس الحريمى حسيت انه شبه الاسيدنت بيور اوى بس على اهدى كمان
الازازة بتاعته شكلها شييييك جدا وهو صناعه فرنسا75 مل وثباته فوق المتوسط
وعلى فكرة انا ناوى ان شاء الله ده اللى هاحط منه يوم فرحى

الاسيندنت السوده : ودى بقى بالظبط زيها زى الاسيندنت البيضا هتى تقريبا المكونات واحده وان كانت تختلف عنها فى انها ريحتها لاذعة شويه وفواحه اكتر من البيضا تحس كده انها جريئه شويه وكمان صناعة بلجيكى وسعرها يمكن بيكون ارخص شويه من البيضا وثباتها اقل شويه لكن هو برفان ممتااااز جدا

عامة الابيض للى بيحب الهادى والسودا للى بيحب الريحة النفاذه
والاتنين ممكن نعتبرهم برفان ليلى

اتمنى اكون فيدتكم حد يفيدنى بقى بخصوص الاكسيت ريحته وثباته وصناعته
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 22, 2012 2:28 am

مصطفى خروب كتب:
ازيك يا دينا وازيك يا سوما
بالنسبة للدولسى فيتا انا شمتها فى الفرع
ريحتها حكاااااااااااااايه لما تجربوها هتقولو احسن برفان فى اوريفليم
راقى جدا وثابت هو هيعجب اللى بيحب نوعيه السول والايكلا سبورت من نفس العيله يعنى

وبالنسبة للاسيندنت

الاسيندنت بيور (البيضاء): بصراحه برفان اكتر من رائع وبحبه جدا جدا وهو اول برفان جبته من اوريفليم على فكره
انا بحس ان ريحته اهدى وارق ريحة برفان ممكن تشمها
كمان لاحظت حاجه غريبه لما جربت التست اللى كان نازل فى الكتالوج بتاع برفان بارادايس الحريمى حسيت انه شبه الاسيدنت بيور اوى بس على اهدى كمان
الازازة بتاعته شكلها شييييك جدا وهو صناعه فرنسا75 مل وثباته فوق المتوسط
وعلى فكرة انا ناوى ان شاء الله ده اللى هاحط منه يوم فرحى

الاسيندنت السوده : ودى بقى بالظبط زيها زى الاسيندنت البيضا هتى تقريبا المكونات واحده وان كانت تختلف عنها فى انها ريحتها لاذعة شويه وفواحه اكتر من البيضا تحس كده انها جريئه شويه وكمان صناعة بلجيكى وسعرها يمكن بيكون ارخص شويه من البيضا وثباتها اقل شويه لكن هو برفان ممتااااز جدا

عامة الابيض للى بيحب الهادى والسودا للى بيحب الريحة النفاذه
والاتنين ممكن نعتبرهم برفان ليلى

اتمنى اكون فيدتكم حد يفيدنى بقى بخصوص الاكسيت ريحته وثباته وصناعته

انا تمام يا مصطفي انت عامل اية ؟؟

بس سبحان الله انت عجبك جيورداني دولسي و انا ماستحملتش ريحتها خاااااااااالص حسيتها صعبة اوي يمكن عشان انا بحب الروايح الهادية و دي يحتها جامدة شوية !!

بس انا عاجبني شكل الاسيدنت السودا اوي كا هدية بس مش عارفة و حيرانه يبنها و بين البيضا

بس انت قصدك ايه انها لازعة شوية؟؟؟

يعني علي ليمون ولا توابل ؟؟
medo
عضو فعال
عضو فعال
medo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 22, 2012 10:53 am

فين بارفان اكسيت دة
مفيش غير نيتف فورس هو الجديد
مصطفى خروب
عضو نشيط
عضو نشيط
مصطفى خروب

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 22, 2012 12:40 pm

بصى يا سوما قصدى لاذعه يعنى نفاذه زى الديماركو كده مثلا
الفرق بينها وبين البيضا زى تقريبا الفرق بين ايكلا وومن وايكلا ويك اند الويك اند اهدى وانعم شويه
زى كمان الفرق بين الايكلا مان والايكلاسبورت

انابانصحك لوعايزة الاهدى والاشيك اختارى البيضا

عشان اققربهالك اكتر البيضا زى البرفانات الحريمى الهاديه
السوده زى البرفانات الرجالى اللى ريحتها نفاذه اللى هى ما تقريش تشميها اول ما ترشيها بتسيبيها تهدى شويه

لو عايزة برفان حلو كمان ينفع هديه عندك الفوياجير
وده هادى وريحته زى العود قريبمن الايكون
وعندك كمان الاكسيت قريب من السول والايكلا سبورت كده
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنشترى اية من كاتلوج شهر 6   حنشترى اية من كاتلوج شهر 6 - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 22, 2012 2:13 pm

شكرا يا مصطفي Razz

حنشترى اية من كاتلوج شهر 6
صفحة 2 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» كاتلوج شهر ديسمبر
» احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!
» ممكن كاتلوج شهر 2 تحميل
» ممكن كاتلوج شهر سبتمبر (9) 2008
» حنجيب اية من كاتلوج مارس انشاء اللة