Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

سؤال ضرورى بخصوص عمل اوردر وارساله على عنوان زبون ارجو الرد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شادى اورفليم
عضو جديد
عضو جديد
شادى اورفليم

ذكر

سؤال ضرورى بخصوص عمل اوردر وارساله على عنوان زبون ارجو الرد  Empty
مُساهمةموضوع: سؤال ضرورى بخصوص عمل اوردر وارساله على عنوان زبون ارجو الرد    سؤال ضرورى بخصوص عمل اوردر وارساله على عنوان زبون ارجو الرد  Emptyالأحد أبريل 28, 2013 10:35 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
دى اول مشاركة ليه هنا فى المنتدى بصراحة انا كان عندى سؤال وسجلت فى المنتدى علشان اطرح سؤالى على حضرتكم

انا دلوقتى لو هعمل اوردر من على النت وعايز ابعته على عنوان زبون يعنى مش عنوانى هل ده ينفع وهل ده مخالف لقوانين الشركة انا بعرف اتعامل مع موقع الشركة وبعرف اعمل الاوردر واضيف عناوين وكل حاجة بس سؤالى هل ده مخالف لقوانين بتاعت الشركة ؟

ولو عملت اوردرات على 10 عناوين او اكتر من خلال الموقع هل ده عادى ولا ايه ؟

شادى اورفليم
عضو جديد
عضو جديد
شادى اورفليم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال ضرورى بخصوص عمل اوردر وارساله على عنوان زبون ارجو الرد    سؤال ضرورى بخصوص عمل اوردر وارساله على عنوان زبون ارجو الرد  Emptyالإثنين أبريل 29, 2013 1:51 am

20 مشاهدة ولا يوجد رد
Boboss elshaky
عضو فعال
عضو فعال
Boboss elshaky

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال ضرورى بخصوص عمل اوردر وارساله على عنوان زبون ارجو الرد    سؤال ضرورى بخصوص عمل اوردر وارساله على عنوان زبون ارجو الرد  Emptyالإثنين أبريل 29, 2013 2:54 pm

عادى ماتقلقش المهم يبقى فيه عنوان يوصل عليه الاوردر سواء كان عنوان العضو نفسه أوعنوان تانى

سؤال ضرورى بخصوص عمل اوردر وارساله على عنوان زبون ارجو الرد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ارجو الرد انا عملت اوردر
» ارجو الرد ضرورى
» ارجو الرد ضرورى
» ارجو الرد ضرورى
» ارجو الرد ضرورى